אלחואלה

• קולון (CRC)
  • 120V
  • ספרדית, אנגלית
ברוכים הבאים לאלחואלה . רוצים לשתף אותנו בחוויותיכם מאלחואלה? כאן תמצאו את כל הדרכים לעשות זאת.

מידע על אלחואלה לפי נושאים

הזמנת חופשה לאלחואלה

הזמנת מלון השוואה בין מאות אתרים ברחבי העולם הזמנת טיסה כל האתרים המובילים במקום אחד ביטוח נסיעות דרך למטייל יוצאים לחו"ל בראש שקט

הכתבות המומלצות על אלחואלה

תמונה מייצגת עבור הפוסט: אלחואלה - עפתי - המלצות על טיולי תרמילאים

אלחואלה - עפתי - המלצות על טיולי תרמילאים

אלחואלה, היא ככל הנראה היעד הראשון (או האחרון) שתתקלו בו אם אתם נכנסים (או יוצאים) מקוסטה ריקה דרך האוויר. בנוסף להיותה העיר הקרובה ביותר לשדה התעופה (כ-3 ק``מ בלבד), זוהי עיר שלווה ונעימה, העדיפה בהרבה על הבירה הגדולה והרועשת...

לכל הכתבות על אלחואלה >>

הטיפים האחרונים על אלחואלה

הוסף טיפ

חורחה הוא הנהג הפרטי הטוב ביותר בקוסטה ריקה
המדריך חורחה רודריגז (Jorge Rodriguez )

מדריך מעולה בקוסטה ריקה

בית הארחה מעניין ביער העננים בקוסטה ריקה

מדריך מעולה בקוסטה ריקה
המדריך חורחה רודריגז (Jorge Rodriguez )

המדריך הטוב ביותר שניתן לחלום עליו בקוסטה ריקה

טיול לקוסטה ריקה

מלון בבעלות ישראלית

המפל הגבוה והמרשים בכל קוסטה ריקה!
מפל אל טורו (Catarata Del Toro)

גן עדן למטיילים וישראלים

הר הגעש היפה בקוסטה ריקה ונקודת השיא בטיול
הר הגעש פואס (Poás Volcano National Park)

לכל הטיפים על אלחואלה >>

הבלוגים האחרונים על אלחואלה

הוסף פוסט

15/09/2015 10
באוגוסט 2015 יצאנו לטיול במדינה מופלאה, עם נופים פראיים שנלקחו מסרטי 'פארק היורה' , חופים זהובים עם עצי קוקוס כמו בהישרדות , פעילויות אקסטרים מטורפות כמו במירוץ למיליון ואנשים חמים וטובי לב....
15/09/2015 4
חזרה לחלק הראשון יום 8- מערות ונאדו והגשרים התלויים של ארנל התכנון היומי הוא ביקור במערות ונאדו , הגשרים התלויים של ארנל ואם ישאר זמן- מפל לה פורטונה. לאחר ארוחת בוקר, יצאנו לעבר מערות ונאדו...
15/09/2015 6
חזרה לחלק הראשון חזרה לחלק השני ללא ספק קוסטה ריקה היא מדינה ייחודית ומגוונת כל כך. הטיול בה שונה מכל יעד אחר בו ביקרנו במזרח, באירופה, אמריקה או אפריקה. המדינה כ”כ ירוקה, האנשים חמים ושמחים...
25/11/2014 1
לבקשתכם, אני מעלה את חלקו השני של הפוסט. הוא אינו מקיף כמו החלק הראשון (מהטעם הפשוט שזו טיוטה שנכתבה לפני שנתיים ומעולם לא הושלמה). מקווה שזה יסייע. תהנו! אז איפה היינו? כאמור את היום ה-19 ש...
23/10/2012 10
בת זוגי ואני החלטנו לנצל את צפיפות החגים והחופשות בספטמבר-אוקטובר 2012 ולנסוע ל-5 שבועות במרכז אמריקה - גואטמלה, קוסטה ריקה וקצת פנמה (בוקאס דל טורו). המסלול שקבענו היה בהתחשב שני שיקולים מר...
לכל הבלוגים על אלחואלה >>

כרגע אין מי שמחפש שותפים לאלחואלה.
אבל אולי הם רק מחכים למודעה שלך...

הוסף מודעה

ההרצאות הקרובות על אלחואלה בחנויות למטייל

27/05 17:00
2018-05-27 17:00:00 2018-05-27 18:30:00 Asia/Jerusalem הרצאה בלמטייל: קוסטה ריקה למשפחות בשנים האחרונות משפחות שכבר טיילו ביעדים פופולריים בעולם מחפשות יעדים חדשים ומיוחדים, ויעד כזה הוא קוסטה ריקה. מדינה זו קטנה בשטחה (מעט גדולה יותר מישראל), אך כוללת מינים רבים של בעלי חיים ייחודיים, תופעות טבע מרהיבות ואטרקציות אתגריות מסוגים שונים. במהלך ההרצאה נדבר על ההכנות לנסיעה, על אתרים מומלצים ועל החווייה האישית שלי מהמדינה המופלאה הזו, שהטיול בה ייזכר לעוד שנים רבות. מרכז למטייל בדיזנגוף סנטר - רחוב דיזינגוף 50, דיזנגוף סנטר (בניין A, קומה שלישית) תל אביב למטייל contact@lametayel.co.il

קוסטה ריקה למשפחות

מרצה: אלעד נעים סניף: מרכז למטייל בדיזנגוף סנטר, תל אביב

על המרצה בן 35, יועץ תיירות ויועץ עסקי, בעל ניסיון רב בבניית מסלולים וטיולים בהתאמה אישית, ובחזרה ארצה תמיד יודע מהו היעד הבא שבו אבקר. הרומן שלי עם טיולים בעולם החל בתכנון נסיעה משפחתית לארה"ב בגיל 17 עד אחרון הפרטים. במהלך השירות הצבאי יצאתי לחל"ת, וטיילתי באוסטרליה ובניו זילנד, ולאחר הטיול הארוך הראשון היה ברור לי שאצא לטיול נוסף. מאז טיילתי בדרום אמריקה, בארה"ב, בקנדה, באירופה, בקוסטה ריקה ובגוואטמלה. לפניות: www.facebook.com/traveladnaim.
28/05 18:00
2018-05-28 18:00:00 2018-05-28 19:30:00 Asia/Jerusalem הרצאה בלמטייל: קוסטה ריקה למשפחות בשנים האחרונות משפחות שכבר טיילו ביעדים פופולריים בעולם מחפשות יעדים חדשים ומיוחדים, ויעד כזה הוא קוסטה ריקה. מדינה זו קטנה בשטחה (מעט גדולה יותר מישראל), אך כוללת מינים רבים של בעלי חיים ייחודיים, תופעות טבע מרהיבות ואטרקציות אתגריות מסוגים שונים. במהלך ההרצאה נדבר על ההכנות לנסיעה, על אתרים מומלצים ועל החווייה האישית שלי מהמדינה המופלאה הזו, שהטיול בה ייזכר לעוד שנים רבות. מרכז למטייל בסינמול - שדרות ההסתדרות 55, קניון סינמול - לשעבר לב המפרץ (קומה שנייה), חיפה, ישראל למטייל contact@lametayel.co.il

קוסטה ריקה למשפחות

מרצה: אלעד נעים סניף: מרכז למטייל בסינמול, חיפה

לכל ההרצאות הקרובות >>

בחרת להירשם לעידכונים על:

כדי שנשלח לך את התכנים הנכונים בזמן המתאים לנסיעה שלך, כדאי לציין:
    או תאריך אחר בו נפסיק לשלוח עידכונים.