למטייל קונקשן

ביטוח נסיעות לחו'ל: כל מה שצריך לדעת על השינויים והפוליסה החדשה

ב-3 בספטמבר 2017 נכנסה לתוקף הרפורמה בפוליסת הביטוח לנוסעים לחו"ל. אז מה השתנה? מה נכלל בפוליסה החדשה של למטייל? ומה לא? ולמה הכי חשוב לשים לב. הנה כל מה שצריך לדעת על ביטוח הנסיעות החדש

היום כולם כבר יודעים שלחו”ל לא טסים ללא ביטוח נסיעות לכל המשפחה. תאונות, מחלות ושלל תקלות עלולות להפוך כל חופשה מחלום לסיוט. מי שדאג מראש לביטוח נסיעות מקיף, יכול גם לנסוע בראש שקט.

אבל, אם עד היום הייתם רגילים לפוליסת הביטוח ובחרתם את האופציה המתאימה לכם, חשוב שתדעו שבעקבות הרפורמה בפוליסת הביטוח לחו”ל, כל התחום עבר שינוי ומהפך, וחשוב מאוד לשים לב מה נכלל ומה לא נכלל בפוליסה החדשה.

במיוחד בשבילכם הכנו מדריך קצר, שיסייע לכם להבין בדיוק מה נכלל בביטוח החדש ומה עליכם להוסיף במידת הצורך. יש לכם שאלות נוספות? בירורים לגבי ביטוח? צרו איתנו קשר »

מה נכלל מעתה ברובד הבסיסי?

  • כל הכיסויים להוצאות רפואיות (גם בעת אשפוז)
  • פינוי לבית חולים והטסה לישראל
  • תרופות וטיפול חירום בשיניים
  • הטסת מלווה למקום האשפוז של מבוטח בחו"ל
  • הרחבה לביטול/קיצור נסיעה עקב אירוע רפואי חדש
  • הטסה של גופה
  • הרחבה לכיסוי הריון

בנוסף, כולל הרובד הבסיסי עוד שני כיסויים, שאותם אתם יכולים לבחור האם להסיר (במידה ואינם רלוונטיים לסוג הטיול שלכם) ובכך, להוזיל במעט את עלות הפוליסה:

  • כיסוי לאיתור וחילוץ
  • חבות כלפי צד שלישי

תוספות לרובד הבסיסי

לאחר שרכשתם את הפוליסה הבסיסית, תוכלו כעת להוסיף תוספות שונות בעלות נוספת, על מנת להתאים את הפוליסה לצרכי הנסיעה שלכם:

  • ביטול וקיצור נסיעה
  • כיסוי לטיול הכולל ספורט אתגרי
  • ביטוח כבודה
  • ביטוח מחשב נייד וסלולרי
  • כיסוי למקרה של החמרה במצב רפואי קיים או במקרה של הריון

אז מה בעצם השתנה?

השינוי המהותי בפוליסה החדשה הוא העובדה כי חלק מהשירותים והכיסויים שבעבר נכללו בפוליסה הישנה באופן אוטומטי, כעת מוגדרים כ”תוספת”. עלינו הצרכנים מוטלת החובה והאחריות, להוסיף את התוספות הרלוונטיות לביטוח שלנו. לדוגמה, אם בעבר כמה מהסעיפים החשובים והמשמעותיים בתחום התביעות: "ביטול/קיצור נסיעה", כיסוי במקרה של גניבה או אובדן כבודה, "מוות/אובדן איברים מתאונה" ו"חבות כלפי צד שלישי" נכללו בפוליסה שרכשנו, כעת עלינו להוסיף אותם לפוליסה הבסיסית.

חשוב לדעת
אם בעבר הסתמכתם על הביטוחים שניתנים בחינם על ידי חברות כרטיסי האשראי, מעתה בעקבות הרפורמה, הביטוח הינו חינם ל-5 ימים בלבד, החל מהיום ה-6 עליכם לשלם על כל יום. בכל מקרה, לפני כל נסיעה (קצרה או ארוכה) עליכם לפנות למוקד על מנת להפעילו.

ביטוח הנסיעות לחו”ל של קבוצת למטייל, מעודכן בכל השינויים והעדכונים האחרונים בפוליסות.
לחצו כאן והבטיחו לעצמכם נסיעה בראש שקט »
טלפון: 077-3334566

תגובות

רוצה להגיב לזה? יש להתחבר לאתר:

 

תגובות פייסבוק

סגור
0

בחרת להירשם לעידכונים על:

    כדי שנשלח לך את התכנים הנכונים בזמן המתאים לנסיעה שלך, כדאי לציין:
    או תאריך אחר בו נפסיק לשלוח עידכונים.

    כדי להשלים את התהליך אנא:

    או התחבר\הירשם לאתר
    ×