תמונה מייצגת עבור הפוסט: קמינו פורטוגז- היום השביעי בדרך לסנטיאגו דה קומפוטלה, מפונטוודרה לקלדס דה ריי
19/02/201738
היום השישי היום הראשון את הלילה עשינו בדירה מקסימה של מורה לאנגלית, נשואה לרופא. בילדותה משפחתה של המורה עזבה לארצות הברית. כיום גם היא וגם אחיה חיים חזרה בספרד. הם עזבו את העיר העתיקה לפרוו...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: קמינו פורטוגז- camino portugues- היום השישי: מרדונדלה לפונטוודרה
31/01/201752
לקריאה: היום החמישי לקריאה: היום הראשון ניצלנו את הבוקר במלון הדירות לפינוק ישראלי אמיתי. אכלנו ארוחת בוקר של שבת בבוקר בבית סבתי: טיגנו חצילים ואכלנו סביח. היה טעים גם בלי עמבה. יום של שמש ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: קמינו פורטוגז-  camino portugues הולכים בגליציה בדרך לסנטיאגו דה קומפוסטלה. היום החמישי
18/01/201756 1
לקריאת בלוג היום הקודם למרות החימום והשמיכות שרכשנו בבזאר הסיני מצאנו את עצמנו רועדים מקור. הפיתרון היה לצאת לדרך. היום הזה צפוי להיות יום ארוך במיוחד, מעל 32 ק”מ הליכה. ההשכמה המוקדמת היתה ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: קמינו פורטוגז camino portugues חוצים את הגבול לספרד, היום הרביעי
16/01/201746 1
היום האחרון בפורטוגל! ליום ההליכה הקודם (השלישי) אחרי ליסבון, פורטו והליכה בקמינו, היום הוא יום חציית הגבול לספרד. נפרדנו מהדיקטטורה של בעלת המלון, ירדנו לכיוון המסעדה של אתמול ושוב אנחנו בט...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: קמינו פורטוגז- camino portugues היום השלישי בדרך לסנטיאגו דה קומפוסטלה
15/01/201760 1
תחילת הדרך היום השני יום של התרוממות רוח. התחלנו את יום אתמול בחששות מפני ההליכה הקשה בשלב די מוקדם של הקמינו. סיימנו אותו עייפים מאוד אך שלמים, ללא שפשופים, יבלות או פציעות כלשהן שקורות תדי...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: הסרט: פני האנושות (human)
13/01/2017348 2
אנחנו בוחרים את יעד הטיול שלנו לפי הנופים, המאכלים, מקומות הלינה והאוכל. אבל הרבה פעמים המראות היפים לא מצליחים לרגש וליהנות כמו מפגש עם אנשים. מקומיים או תיירים אחרים. הסרט המדהים הזה נבנה ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: קמינו פורטוגז - בדרך הצליינים לסנטיאגו דה קומפוסטלה: יום שני
13/01/201764 1
לתחילת המסלול ויום ההליכה הראשון יום שני בטרק הוא בדרך כלל יום של שרירים תפוסים ועייפות. במיוחד אחרי שהלכנו לישון מאוחר. תחילת ההליכה היתה מדהימה – חציית הנהר על הגשר היפה בדימדומים, כאשר לג...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: קמינו פורטוגז- camino portugues, בדרך הצליינים לסנטיאגו דה קומפוסטלה
11/01/2017135 2
סיפור הליכה משפחתית בחודש אוקטובר 2016. כשקראתי על הדרך לסנטיאגו דה קומפוסטלה (קמינו) במאמר באחד מירחוני הטיולים, החלטתי, בו במקום, לעשות אותה. לפני שבוע איתרתי את המאמר. הסתבר לי שמדובר במא...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: 22 יום בויאטנם, פסח 2016
10/05/2016978 9
הפוסט בעבודה, מתנצל על שהעבודה מתארכת עקב תקלות חוזרות ונשנות בהעלאת חומר לאתר. יום 1- נחיתה, טיול ברובע העתיק של הנוי טיסה ארוכה מאוד ומעייפת מאוד דרך מוסקווה ונחיתה בהנוי המבעבעת מחום. הנו...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: הליכות בדרום מזרח אנגליה, אביב 2015
23/10/2015387
חיפשתי טיול שיתאים לשלושה חברים חובבי הליכות והיסטוריה כשהתגלגל לידי הספר The Rough Guide to Walks in London & Southeast England (2009.2.ed. הספר שימש בסיס לבניית תוכנית של שבוע בדרום מז...