תמונה מייצגת עבור הפוסט: קמינו פורטוגז- היום האחרון, מגיעים לסנטיאגו דה קומפוסטלה
03/06/201798 3
היום השמיני להליכה היום הראשון להליכה קמנו מוקדם, קצרי רוח ליום האחרון של ההליכה. כל כך מוקדם שיצאנו בחושך, מתחילים את היום בין סוחרי השוק של סוף השבוע שהחלו פותחים את הדוכנים. לא שיש על מה ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: קפריסין- עניין של זהות
02/06/2017102 1
תמונה שמאחוריה סיפורה המעניין של קפריסין. שלושה דגלים על גג טברנה בהרי הטרודוס. יוון, קפריסין והאיחוד האירופי. ארץ שסבלה 422 כובשים. ארץ בה חיים קפריסאים נוצרים וכאלה שהמירו לאיסלם עם הכיבו...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: קמינו פורטוגז- היום השמיני, מגיעים לפדרון, עיירת הפלפלים
23/02/2017169 2
יומיים אחרונים להליכה לסנטיאגו דה קומפוסטלה. היום נגיע לפדרון, התחנה האחרונה בדרך הצליינים לסנטיאגו דה קומפוסטלה ואושיית פלפלים בפני עצמה. היום מתחיל בגשם שילווה אותנו עד לרגע ההגעה לקתדרלה ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: קמינו פורטוגז- היום השביעי בדרך לסנטיאגו דה קומפוטלה, מפונטוודרה לקלדס דה ריי
19/02/2017231
היום השישי היום הראשון את הלילה עשינו בדירה מקסימה של מורה לאנגלית, נשואה לרופא. בילדותה משפחתה של המורה עזבה לארצות הברית. כיום גם היא וגם אחיה חיים חזרה בספרד. הם עזבו את העיר העתיקה לפרוו...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: קמינו פורטוגז- camino portugues- היום השישי: מרדונדלה לפונטוודרה
31/01/2017187
לקריאה: היום החמישי לקריאה: היום הראשון ניצלנו את הבוקר במלון הדירות לפינוק ישראלי אמיתי. אכלנו ארוחת בוקר של שבת בבוקר בבית סבתי: טיגנו חצילים ואכלנו סביח. היה טעים גם בלי עמבה. יום של שמש ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: קמינו פורטוגז-  camino portugues הולכים בגליציה בדרך לסנטיאגו דה קומפוסטלה. היום החמישי
18/01/2017239 2
לקריאת בלוג היום הקודם למרות החימום והשמיכות שרכשנו בבזאר הסיני מצאנו את עצמנו רועדים מקור. הפיתרון היה לצאת לדרך. היום הזה צפוי להיות יום ארוך במיוחד, מעל 32 ק”מ הליכה. ההשכמה המוקדמת היתה ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: קמינו פורטוגז camino portugues חוצים את הגבול לספרד, היום הרביעי
16/01/2017199 1
היום האחרון בפורטוגל! ליום ההליכה הקודם (השלישי) אחרי ליסבון, פורטו והליכה בקמינו, היום הוא יום חציית הגבול לספרד. נפרדנו מהדיקטטורה של בעלת המלון, ירדנו לכיוון המסעדה של אתמול ושוב אנחנו בט...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: קמינו פורטוגז- camino portugues היום השלישי בדרך לסנטיאגו דה קומפוסטלה
15/01/2017240 2
תחילת הדרך היום השני יום של התרוממות רוח. התחלנו את יום אתמול בחששות מפני ההליכה הקשה בשלב די מוקדם של הקמינו. סיימנו אותו עייפים מאוד אך שלמים, ללא שפשופים, יבלות או פציעות כלשהן שקורות תדי...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: הסרט: פני האנושות (human)
13/01/2017928 4
אנחנו בוחרים את יעד הטיול שלנו לפי הנופים, המאכלים, מקומות הלינה והאוכל. אבל הרבה פעמים המראות היפים לא מצליחים לרגש וליהנות כמו מפגש עם אנשים. מקומיים או תיירים אחרים. הסרט המדהים הזה נבנה ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: קמינו פורטוגז - בדרך הצליינים לסנטיאגו דה קומפוסטלה: יום שני
13/01/2017282 2
לתחילת המסלול ויום ההליכה הראשון יום שני בטרק הוא בדרך כלל יום של שרירים תפוסים ועייפות. במיוחד אחרי שהלכנו לישון מאוחר. תחילת ההליכה היתה מדהימה – חציית הנהר על הגשר היפה בדימדומים, כאשר לג...