תמונה מייצגת עבור הפוסט: סין ב-70 יום למטייל העצמאי חלק יג: טיבט
05/01/201875 1
כל זר שרוצה להגיע לטיבט חייב לקבל אישור – פרמיט שבלעדיו הוא לא יכול לטוס לטיבט, להיכנס לטיבט ואף להסתובב בטיבט כי יש להציג אישור זה גם במחסומים הקיימים בכבישים. כנראה שגם אין אפשרות לקבל את ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: סין ב-70 יום למטייל העצמאי, חלק יד: שמורת טבע זאנגגיאגיה Zhangjiajie National Forest Park, הר טיאנמן, גשר הזכוכית ואגם suoxi
05/01/201865
הגענו בשעות אחר הצהריים ולאחר מיקוח מסורתי לקחנו מונית למלון. הטיפ הכי גדול שאני יכול לתת לכם לגבי המלון ובעיקר לגבי המיקום שלו הינו שאל תיקחו מלונות באזור זה של הפארק, דהיינו בצידו המערבי ש...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: סין ב-70 יום למטייל העצמאי חלק יב: הרי הקשת Rainbow mountain (Zhngye Colorful Danxia National Geological Park) ומקדש מתי
03/01/201848
02.06.17 טסנו בסביבות הצהריים, הטיסה מצ'אנגדו אורכת כשלוש שעות לערך עם קונקשן של כשעה בדרך והגענו לעיר ג'נג'י Zhangye, מזג האוויר היה קודר למדי. מקום הלינה שבחרנו לא מומלץ, עלוב למדי ורחוק ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: סין ב-70 יום למטייל העצמאי חלק י : צאנגדו וסביבתה, לשאן ואמיי שאן.
02/01/201851
24.05.17 הגענו בטיסה מליג'יאנג לצ'אנגדו ולאחר התמקמות במלון – ראו טיפ עשינו טיול קצר בעיר להכרת הסביבה. 25.05.17 יום סידורים בעיקרו לגבי הזמנת טיסות המשך ליעדים שונים והיו הרבה כאלו וכן הזמנ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: סין ב-70 יום למטייל העצמאי חלק יא: פארק גיאוזאו jiuzhaigou ופארק הואנג לונג huang long
02/01/201854
28.05.17 הנסיעה לפארק גיאוזאו מצ'נגדו לקחה לנו 14 שעות!!! עקב פקקי הענק שהיו בדרך כאשר חלק מהזמן פשוט עמדנו ולא זזנו, חלק מהפקקים היו בגלל החג שהיה וחלק כי המנהרות שבאוטוסטראדה עדיין לא הו...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: סין ב-70 יום למטייל העצמאי חלק ט: דאלי ליגיאנג, סביבות ליגיאנג – טרק דילוג הנמר ואגם לוגו
01/01/201844
13.05.17 מקונמינג לקחנו אוטובוס מספר 82 שנוסע לתחנת האוטובוס המערבית ומשם לקחנו אוטובוס לדאלי. האוטובוס מגיע לעיר החדשה ומשם לקחנו מונית חאפר לעיר העתיקה ולמלון הנהדר שהיינו בו- פרטים בטיפ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: סין ב-70 יום למטייל העצמאי חלק ח: קונמינג- יער האבן ואדמה אדומה.
31/12/201746
08.05.17 הגעה לקונמינג ברכבת המהירה מאנשון, הגעה למלון הנהדר שלנו שממוקם ממש במרכז העיר - ראו טיפ לגבי המלון, הלכנו לראות את הרחוב הראשי- לא משהו, הרחוב העתיק היה בשיפוצים, שוק הציפורים שוק ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: סין ב-70 יום למטייל העצמאי חלק ז : איזור אנשון- anshun מערות ארמון הדרקון  longgong dong  ומפל עצי הפירות הצהובים   huangguoshu
30/12/201753
05.05.17 כדי להגיע לשני מקומות אלו חזרנו בבוקר מיאנגשו לגווילין, מגווילין לקחנו מונית עד תחנת הרכבת הצפונית שממנה יוצאות בתדירות רבה רכבות עד לתחנת הרכבת של גוויאנג guiyang, שם לקחנו רכבת נ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: סין ב-70 יום למטייל העצמאי חלק ו: יאנגשו    yangshuo והסביבה.
27/12/201756 1
30.04.17 מגווילין לקחנו מהתחנה המרכזית אשר נמצאת לא רחוק מהמלון אוטובוס עד ליאנגשו . מהתחנה המרכזית של ינגשו לקחנו מונית חאפר במחיר מופקע של 40 יואן עד המלון וזאת מאחר והגענו בחג של אחד במאי...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: סין ב-70 יום למטייל העצמאי חלק ד: ההר הצהוב Huángshān ומפלי תשעת הדרקונים
26/12/201773
למי שחושב שההר הצהוב הינו צהוב נכונה אולי אכזבה אך לנוכח הנופים המקסימים האכזבה תעלם מיד ותתחלף בקריאות התפעלות מהנופים שיתגלו תוך כדי ההליכה בהר. אגב השם הצהוב שניתן להר הינו על שם דמות אגד...