תמונה מייצגת עבור הפוסט: שבועיים בגאורגיה - הסוואנטי ובורגומי (חלק ב)
17/09/2017236 1
ספטמבר 2015 – המשך מפוסט – חלק א' יום 6 – טסים למסטיה היעד הבא בטיול היה אזור הסוונטי במערב המדינה וספציפית לעיירה Mestia. לאזור ניתן להגיע דרך מרשוטקה מטביליסי (נסיעה של יום שלם), רכבת לילה...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: שבועיים בגאורגיה - אזור קזבג (חלק א)
15/09/2017465 2
ספטמבר 2015 גאורגיה היתה יעד ששמעתי עליו במשך שנים, אבל ההחלטה לסוע הייתה כשגיסי אמר שהוא יוצא עם שני חברים ואנחנו החלטנו ליפול לו על הטיול (ולארגן אותו על הדרך). אז יצאנו 5 חברה ל15 יום באר...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: האגמים הקפואים (טרק גוסאיקונדה) - מטרקים בנפאל (חלק ב)
09/09/2017678 1
אוקטובר 2016 המשך מפוסט חלק א' שמתאר את טרק האנאפורנה. לאחר יומיים מנוחה ונהנתנות בפוקרה והתלבטויות לגבי ההמשך, החלטנו לצאת לטרק האגמים הקפואים. לשם כך היה עלינו לחזור לקטמנדו ולדאוג לסידורי...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: סובב אנאפורנה - מטרקים בנפאל (חלק א)
08/09/20171100 2
אוקטובר 2016 לנפאל החלטנו לטוס דווקא במקרה. חיפשנו יעדים שאוקטובר הוא עונה טובה לטוס אליהם ובחיפושים הגעתי לנפאל. היה ברור שמדובר בטיול של טרקים ארוכים וההחלטה הייתה רק אילו טרקים ניתן להכני...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: איסלנד למיטיבי לכת - חלק ב (המזרח והצפון)
25/08/2017342 2
יולי 2017 זהו המשך ישיר של הפוסט על תחילת המסלול (חלק א'). בשלב הזה של הטיול אנחנו כבר מאוהבים עד מעל הראש. הבנו שהמזג אוויר יכול להיות שמש, גשם ורוח וגם כל השלושה ביחד. הבנו שביום אחד אפשר ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: איסלנד למיטיבי לכת - חלק ג (הפיורדים והמערב)
25/08/2017375 4
יולי 2017 זהו המשך ישיר של הפוסט חלק ב' מתחילים את השליש האחרון של הטיול, הפיורדים המערביים. זהו החלק בטיול שהיה קשה ביותר למצוא לגביו פרטים כי הוא פחות מתויר ומתועד. עם הגעה לפיורדים מסתמן ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: איסלנד למיטיבי לכת - חלק א (הדרום)
24/08/2017486 3
יולי, 2017 איסלנד, ארץ חלומית ומדהימה, קשה להכניס לפוסט (אפילו ארוך) את התחושה שהמדינה היפיפיה הזאת משרה עליך. כשחיפשנו מידע לתכנון הטיול מצאנו בעיקר מקומות “לעצור בהם” ואטרקציות. אבל אנחנו ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: איסלנד - המדריך לקמפר המתחיל
20/08/2017521 4
הקרוואן הראשון שלנו ביולי 2017 ארזנו את הדברים והתכוננו ל16 יום באיסלנד היפיפיה. בתחקיר על הטיול התלבטנו רבות בנוגע ללינה – איך כמה ולמה ומתוך שלל האופציות בחרנו לישון בקמפר – מכונית קטנה בס...