תמונה מייצגת עבור הפוסט: סופש אביבי ומפנק בעמק שטובאי שבחבל טירול באוסטריה
21/05/2018257 2
סופ"ש אביבי ומפנק בעמק שטובאי שבחבל טירול באוסטריה תארו לכם עולם יפה תתארו לכם באמצע יום יפה שמיים מעליכם, האהבה איתכם כן, ככה זה קרה.... אז מה היה לנו? 2 זוגות בני 40++ בדרך לחופשה מפנקת טי...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: סופש קצר וחורפי הפעם בורוצלב
13/02/2018310 8
סופ"ש קצר וחורפי ב #ורוצלב היפה - ורוצלב עיר של סטודנטים מכל אירופה עם כיכר עיר גדולה מאוד, צבעונית ועליזה מלאה במסעדות, ברים ובתי קפה. פשוט להסתובב ולהיכנס למה שנראה לכם. טיסת ריינאייר (פ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: גיחה חורפית קצרה לפסטיבל האורות באמסטרדם
16/01/2018280 4
הגענו ל 3 ימים קצרים בעיר המדהימה, מאחר וזה ביקורנו ה 5-6 זה הספיק לנו. התירוץ היה פסטיבל האור שמתקיים מזה כמה שנים עד אמצע סוף ינואר. יש כ 20 מיצגים על התעלה השנייה לכל אורכה. העדפנו לא לקח...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: סופש קצר וזול באווירת הכריסמס בקריובה רומניה
19/12/2017596 6
סיכום סופ"ש בקריובה – חיפשנו ברגע האחרון יעד זול לחוות בו את שווקי הכריסמס והגענו לקריובה. עיר אוניברסיטאית בדרום רומניה אזור שהוא פחות מתוייר ובהתאם גם המידע עליו. לעיר קבוצת כדורגל שבשנות ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: טיול שלכת בניו אינגלנד, ורמונט, מדינת ניו יורק, ניו המפשייר ובוסטון
05/11/2017370 1
שבוע סתווי של הרבה נסיעה ונופים בטבע שמשנה את צבעיו מול העיניים. אמריקה של פעם, של יערות, אגמים בלי סוף, בתים באמצע שום מקום ואנשים נחמדים שמברכים לשלום... באזור נובמבר משתנים הצבעים וצבע הש...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: סופש חורפי בבודפשט
02/11/2017528 3
חופשת חורף בבודפשט: בין חגי תשרי לפסח חייבים קצת הפוגה...השנה יצאנו לבודפשט (אפשר ליישם בכל עיר...). אמנם קצת קר וקשה לטייל בחוץ ואין את האווירה של הקיץ אבל בחורף האווירה אחרת לגמרי והמראות ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: מסע חוצה אלפים ב- Mercedes C180 Cabriolet - ארבע מדינות ב-4 ימים, כ- 1400 קמ של כבישים, הרים, ערים, אגמים, נופים ומלונות בוטיק
18/10/2017412 3
החלטנו על הטיול כחודשיים לפני. הוזמנו טיסות ומלונות לשבוע לחופשת סוכות. הרכב הושכר דרך סיקסט גרמניה לאמצע התקופה (לפי הזמינות) והתחלנו בתכנון המסע: יציאה ממינכן - אבנטאו (חבל זלצבורג אוסטריה...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: שבוע סתווי בניו יורק וטעימות מהאפסטייט ניו יורק ופנסיבלניה
תמונה מייצגת עבור הפוסט: חגי תשרי ביער השחור וסיום בברלין התוססת
28/08/2017578 5
נסענו ל- 17 יום בתקופת החגים בהרכב משפחתי של זוג + 3 בני נוער. עזבנו את הארץ בתחילת ספטמבר בעיצומו של שרב ואובך ונחתנו לאוויר הרים צלול וירוק בעיירה שלוכזי. אזור היער השחור קסום עם המון ירוק...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: פולין אחרת - טיול משפחתי של שבועיים בצפון פולין גדנסק והאגמים וסיום בורשה
21/08/20171073 9
נסענו בתחילת אוגוסט לשבועיים בהרכב משפחתי עם 3 מתבגרים כשהתכנון היה לנחות בורשה ומשם להמשיך ישירות לגדנסק, אזור האגמים וסיום בוורשה. בכל מקום שהייה של כ- 4-5 לילות מתוך מטרה לטייל ולראות אך ...