תמונה מייצגת עבור הפוסט: יום 12 - שני 22/8 - קרחון Matanuska והדרך לדנאלי
20/08/2017133 2
התעוררנו לארוחת בוקר טעימה (לא כלולה במחיר החדר, אבל שווה). אספנו ארוחת צהריים ארוזה שהזמנו בערב הקודם, ועזבנו את Sheep Mountain Lodge בנסיעה הקצרה ל"משרד" של Mica Guides, שם הזמנו את טרק "מ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: יום 13 - שלישי 23/8 - הפארק הלאומי דנאלי
20/08/2017128 1
התלבטנו ארוכות אם לשלב את דנאלי בנסיעה שלנו. ההגעה לדנאלי ובחזרה דורשת "סיבוב" ארוך – כשש שעות לכל כוון (אלא אם משלבים בהמשך המסלול את פיירבנקס או את ה Denali Highway). הביקורות של מטיילים י...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: ימים 14-15 - רביעי/חמישי 24-25/8  - סוף המסע
20/08/2017128 1
יום אחרון באלסקה! הבוקר היה לנו שפע של זמן ולכן התעוררנו בנחת ואכלנו ארוחת בוקר חביבה במלון. עשינו צ'ק אאוט ונסענו שוב לפארק, הפעם למרכז המבקרים (לא להתבלבל עם ה WAC – אלה מקומות שונים). יעד...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: יום 11 - ראשון 21/8 - חזרה למציאות + נסיעה ארוכה
12/08/2017143 1
כל הדברים הטובים סופם לחלוף וכך הגיעה שעתנו להפרד מ SSCL. התעוררנו מוקדם לסיור דובים קצר (לא ראינו הרבה כי הגאות היתה בשיאה). ואז חזרנו לארוחת בוקר, סיום אריזות וסידורים אחרונים בלודג' (וגם ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: ימים 9-10 - שישי/שבת 19-20/8 - בארץ הדובים
05/08/2017184 2
היום הוא שיא הטיול – אנחנו טסים ליומיים של צפייה בדובים ב (Silver Salmon Creek Lodge (SSCL . הלודג' נמצא בשטח הפארק הלאומי Lake Clark שנמצא ממערב לחצי האי Kenai, מהצד השני של Cook Inlet. אין...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: יום 8 - חמישי 18/8 - שיט ב Kenai Fjords
01/08/2017144 3
בוקר ב Seward. התעוררנו לארוחת בוקר ענקית ומשובחת שמארשה המארחת הכינה במטבח הצימר. היא הפסיקה להתנצל על העדרו ל דייב בעלה שהוא-הוא הטבח המצטיין... למרות שקשה היה לנו לדמיין ארוחה טובה יותר! ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: יום 7 - רביעי 17/8 - מאנקורג ל Seward
28/07/2017198 3
היום עמד לרשותנו יום מלא כדי להגיע מאנקורג' ל Seward. אי לכך התעוררנו והתארגנו בנחת. עשינו צ'ק אאוט במלון כשאנחנו מוותרים על ארוחת הבוקר האופציונלית שהם מציעים. במקום זאת, נסענו לדיינר סמוך ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: יום 6 - שלישי 16/8 - הפארק הלאומי Glacier Bay
22/07/2017159 4
יומנו האחרון בגוסטבוס הוקדש לשיט ב Glacier Bay. התעוררנו לארוחת בוקר מוקדמת, נפרדנו מהלודג' והשארנו שם את המזוודות שלנו (הם יביאו אותם אלינו בסוף היום). הם הסיעו אותנו ל Bartlett Cove שם עלי...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: יום 5 - שני 15/8, בוקר - צפיה בלוויתנים
15/07/2017173 3
יום עמוס פעילות (בניגוד לקודמו). לאחר ארוחת בוקר מצויינת , הסיעו אותנו צוות הלודג' למזח בגוסטבוס, שם עלינו על סירה לשיט צפייה בלוויתנים (TAZ). קידמו את פנינו טוד הבעלים/קברניט, ומדריכת טבע (...