נגישות ברשת למטייל

אנו בקבוצת "למטייל" פועלים במרץ כדי להנגיש את רשת החנויות שלנו לצרכנים עם מוגבלויות, ולהעניק שירות מעולה לכל לקוח באשר הוא. אז איך אנו עושים זאת ואילו אמצעי נגישות קיימים בכל סניף ברשת?

נופים, תרבויות, אנשים וחוויות חדשות – עולם הטיולים שייך לכולם. חשוב לנו לאפשר לכל לקוח, עם או בלי מוגבלות, שירות שוויוני ונגיש, רגע לפני שיוצאים לטיול המופלא הבא. אנו בקבוצת "למטייל" פועלים במרץ על מנת להעניק שירות מעולה לכל לקוח באשר הוא.

אנו רואים לקוחות עם מוגבלות כלקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לשרותי למטייל, בין אם באתר האינטרנט שלנו, ובין אם בסניפי רשת הציוד ברחבי הארץ. לכן, בתקופה האחרונה עברנו תהליך הנגשה רוחבי בסניפים ובאתרי האינטרנט שלנו, על מנת להיות ערוכים לכל לקוח עם מוגבלות כלשהי.

מה עשינו ואילו אמצעי נגישות קיימים בכל סניף ברשת?
חלק זה באתר, מטרתו ליידע אתכם כיצד ניתן ליהנות מהסדרי הנגישות של חנויות הרשת. בימים אלו אנחנו פועלים ומקדמים את נושא הנגישות בליווי עמותת נגישות ישראל, על פי המוגדר בחקיקת הנגישות, הצוות שלנו עובר הדרכות כיצד לספק שירות ללקוחות עם מוגבלות.

המענה הטלפוני שלנו הונגש באופן הבא: ההקלטות הינן ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה פשוטה. במידה ויש לכם שאלות או הצעות לשיפור נשמח לשמוע ולסייע.

מספר הטלפון שלנו הוא 077-3334555.
רכזת הנגישות שלנו היא איריס אילי.

ניתן ליצור איתנו ועם הסניפים השונים קשר, גם באמצעות:

למידע על הנגישות בסניפי למטייל השונים »

סגור
0

בחרת להירשם לעידכונים על:

    כדי שנשלח לך את התכנים הנכונים בזמן המתאים לנסיעה שלך, כדאי לציין:
    או תאריך אחר בו נפסיק לשלוח עידכונים.

    כדי להשלים את התהליך אנא:

    או התחבר\הירשם לאתר
    ×