עד למקסיקו! 5 בלוגים שיארגנו לכם את הטיול

חולמים לנסוע למקסיקו ורוצים לדעת כיצד לארגן טיול כזה, היכן לטייל ומהם המקומות המיוחדים במדינה? אספנו עבורכם חמישה בלוגים מעניינים של הגולשים שלנו, שביקרו שם וחזרו כדי לשתף בחוויות והמלצות

יעל כפיר מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: עד למקסיקו! 5 בלוגים שיארגנו לכם את הטיול - תמונת קאבר

לפעמים הדבר הכי טוב לעשות כדי להתכונן לטיול הוא לקרוא קצת המלצות מאלו שהיו שם. הפעם, בחרנו את מקסיקו כיעד מגוון שמתאים לכל סוגי המטיילים, מאלו שרוצים לנפוש על חופי הים, חובבי צלילה ואתרי טבע, זוגות בירח דבש ואפילו משפחות! הנה חמישה בלוגים שיכולים לעזור לכם לקראת הנסיעה.

מקסיקו עם ילדים מתבגרים

בבלוג זה תוכלו לקרוא על הטיול של זוג הורים ושני ילדים במקסיקו, החל מהנחיתה במקסיקו סיטי, ביקור באתר העתיקות טאוטיוואקן, העיירה סאן קריסטובל, קניון דל סומידורו, מפלי צ'פלון ואגמי מונטבאו, ביקור בעיירה מרידה, טולום, פלאיה דל כרמן, קנקון ואיסלה מוחרס.

"חיפשתי יעד במרכז או דרום אמריקה שמזג האוויר יאפשר לטייל, שתשתית התיירות סבירה ומעלה ובכל זאת ניתקל במקומות ותרבויות שונות. בכל המקומות שטיילנו היה ניתן גם לטייל, ללא חשש, בשעות החשכה, כמובן ברחובות הראשים והמתויירים”...

היכנסו לקריאת הפוסט המלא של דור ד. >>

לגונה ענקית ונחילי פלמנגו ורודים

והנה פוסט שמספר על יעד לא שגרתי במקסיקו, שאליו יצאו יחד בני זוג. מדובר בכפר הדייגים יוקטאן, החולש על לגונה ענקית המוקפת בעצים. זהו טיול חד יומי שמומלץ לעשות במהלך הביקור שלכם במקסיקו.

"לאחר כשעת הפלגה הגענו ללב העניין: נחילי פלמינגו ורודים רועים במרחבי הלגונה להנאתם. כמעט בדממה עשה הדייג דרכו לחלקה חולית והוביל אותנו בחצי זחילה תחת מסתור עצי המנגרובה להציץ בהם מקרוב. מיותר לספר שמי שאינו בוגר סיירות לא ממש יודע לזחול בשקט ותוך מספר שניות להקות שלמות של פלמינגו התרוממו לאוויר במנוסה. בדרך חזרה למעגן עצירה נוספת בבריכות המלח שם ניתן לטבול ולצוף בדומה לים המלח שלנו"...

היכנסו לקריאת הפוסט המלא של moshe_rudko >>

חוויה מפתיעה מתחת למים

הפוסט הזה מתמקד בחוויית צלילה לא שגרתית, שיורדת אל מתחת למים ומלווה בתמונות נפלאות ויוצאות דופן. גם אם אתם לא צוללים, אבל מתכוונים לנסוע למקסיקו, כדאי לכם להציץ בסיפור הטיול המרתק הזה.

קצת השראה לטיולים שלך

"באזור היערות שבין פלאיה לטולום, הרחק מעיני התייר הממוצע, שוכן עולם נסתר ומרתק, עולם קסום ומסקרן, עשיר ומפותל של מערכת מערות ומנהרות תת-קרקעיות של מים מתוקים ומלוחים הנמשכת לאורך מאות קילומטרים. כל אחת מהן מזמינה את הצולל בה לגלות מעט מן החבוי מתחת לפני השטח. ניתן לראות מערכת מסועפת של מנהרות צרות, מערות נטיפים מדהימות, חללים עצומים של מים צלולים ביותר המספקים תחושת ריחוף בחלל, שכבת ערפל חלבי וסמיך ויער של עצים מתים על קרקעית המערה”...

היכנסו לקריאת הפוסט המלא של nahshon.a »

מקסיקו, גואטמלה וקוסטה ריקה בטיול אחד

רבים מבין אלו שנוסעים למרכז אמריקה ולמקסיקו בפרט, משלבים את הנסיעה עם יעדים נוספים. בפוסט הבא מובא מסלול במספר יעדים במרכז אמריקה, שמלווה בתמונות יפהפיות והרבה תוכן חשוב על תחילת המסע במקסיקו.

“לאחר נסיעה של כשעה וחצי הגענו למפלי אגואה אזול (Casadas de agua azul). מקום יפהפה מלא במפלים מרהיבים ובריכות בצבע ירוק-טורקיז. סיור במקום נמשך כשעה וחצי ובמהלכו עולים לנקודות תצפית על המפלים. בצידי הדרך עשרות דוכנים המוכרים מצרכי מזון, משקאות ומזכרות. כאן נחשפתי לראשונה לאגוז הקקאו. המקום מדהים ביופיו ושווה ביקור”...

היכנסו לקריאת הפוסט המלא של מיכל בן אריה »

ירח דבש מתוק ולא רגיל

הפוסט שבחרנו לסיום, הוא סיפור הטיול של זוג טרי בני 27, שיצא לירח דבש מיוחד ולא שגרתי, שנמשך שלושה שבועות וכולו במקסיקו. הנה ציטוט מתוך הפוסט שלהם:

“למחרת ההגעה יצאנו לטיול לשמורת לאס נובס, שכאמור מאוד מאוד מיוחד. ביום הראשון טיילנו באגמי מונטבידאו המדהימים ביופיים, כולל קייאקים, ומשם המשכנו לשמורת לאס נובס עצמה. בשמורה לנו במתחם אוהלים מקורה שיש במקום (יש שירותים ומקלחת), בלילה ראינו גחליליות במלוא הדרן וכוכבים צבעו את השמים, תופעה שזכינו לראות רק באיזור זה”...

היכנסו לקריאת הפוסט המלא של hilacc >>

לכל הפוסטים על מקסיקו באתר למטייל »