ארבעה ימים ברומא

תמונה ראשית עבור: ארבעה ימים ברומא - תמונת קאבר

רומא היא יעד מקסים – לאוהבים וגם לחברים. אנחנו טסנו לארבעה ימים, די והותר לטיול ברומא. ברומא מחכות לכם שלל אפשרויות בילוי ואטרקציות וזוהי אחת הערים הכי מתויירות שביקרתי בהן.

טיפים כלליים:

• לא מצופה מכם להשאיר טיפ, אלא דמי פרגון קלים (עד 10%).
  • לא לנהוג להזמין מים מהברז - יש מים מוגזים או רגילים.
  • ברחבי רומא תמצאו ברזיות מים הנובעות מהאדמה – המים הכי טעימים שטעמתי, אפילו יותר מהסופר.
  • לרוב מסעדות שנראות אותנטיות הן מסעדות תיירים מופקעות - להיזהר.
  • אם יושבים על הבר לא משלמים דמי ישיבה - לבקש טייקאווי ואז לשבת על הבר.
  • רשת כלבו טובה - upim.
  • הגעה מהשדה:
    • מונית - 47 יורו מחיר קבוע.
    • רכבת אקספרס Leonardo Express - 14 יורו כל 30 דק'. - רבע שעה הליכה למלון.
    • אוטובוס שאטל - 20$ לאדם – מגיע ישירות למלון.
  • עדיף להזמין כרטיסים מראש לכל האטרקציות – חוסך המון תורים.
  • תנסו לאכול פיצה ארטישוק – מומלץ מאוד.
  • להגיע עם נעליים נוחות – הולכים מלא ואין ברירה אחרת כל כך.
  • לעיתים מלונות לא מסכימים להשאיר את המזוודות לשמירה ביום האחרון – יש מקומות של שמירת מזוודות פרוסים ברחבי העיר.

מסלול:

יום ראשון

נחתנו בשעה 12:00 ונסענו ישירות למלון עם שאטל, עולה קצת פחות ממונית ומוריד ישירות במלון. היה דווקא מהיר יחסית. את השאטל לקחנו בשדה תעופה (מלא באנשים שמציעים לכם ברגע שאתם יוצאים מהשדה).

ישנו במלון דירות שנקרא Maison Aurora – מיקום ממש טוב אבל זה לא בדיוק מלון אלא יותר חדר בתוך דירה שהפכה למלון. המזרן לא הכי נוח, אבל החדר נקי ויפה.

משם הלכנו ברגל אל המדרגות הספרדיות ואל רחוב הקניות Via Del Corso. אכלנו בפיצרייה נחמדה בדרך. אין הרבה מה לקנות ברומא, היא לא כל כך זולה. היום היה קצר וחזרנו למלון לנוח לקראת מחר.

בימי ראשון ישנו שוק שנקרא Porta Portese - הוא פעיל רק עד השעה 14:00, לכן אם אתם נמצאים ביום ראשון מהבוקר שווה לבקר שם, אנחנו לא הספקנו.

יום שני

התחלנו אותו בבוקר נחמד בבית קפה ליד כיכר ברניני (Piazza Bernini). לאחר מכן לקחנו סיור מודרך חינמי במשך כשעתיים העובר במקומות רבים: מזרקת טרווי, פנתיאון, קסטל סנט אנג'לו ועוד. הסיור נגמר ב-Piazza Navona. מומלץ מאוד!! המדריך היה מקסים ונתן לנו הרבה מידע על העיר היפייפיה שלא היינו רוכשים בשום מקום אחר. הטיול לא ארוך מדי ונותן טעימה מכל המקומות המרכזיים.

הסיור הוזמן באתר: https://www.airotour.com/italy/rome/free-tour-rome.

ניתן להזמין סוגים שונים של סיורים – אנחנו לקחנו את הסטנדרטי.

לאחר הסיור המשכנו לשוק Campo de' Fiori – שוק מגניב של המקומיים. ישבנו לאכול שם במסעדה מקומית.

אחר כך, חזרנו לנוח במלון מעט ויצאנו שוב ברגל לאורך הסיור, שהינו קצת יותר זמן במקומות שראינו, ישבנו לאכול והסתובבנו בעיר עד Piazza Venezia – שם היו אספות עם שהיה עורך מוסוליני.

יום שלישי

קמנו בבוקר ונסענו במטרו לכיוון הותיקן – לשם קנינו כרטיסים מראש. הסיור בותיקן אורך בין שעתיים לשלוש ומומלץ מאוד לקחת מדריך!! אם תסתובבו שם לבד לא תבינו כלום, במיוחד שהמקום כל כך גדול.

לאחר סוף הסיור המשכנו ברגל, דרך נהר הטיבר, לכיוון Piazza del popolo, שם אכלנו צהריים וחזרנו למלון לנוח.

אחרי הצהריים יצאנו לטיול בעיר, ישבנו בפאב קטן בשדרה ונהננו מיין לבן.

למי שרוצה – מומלץ לשלב את מוזיאון הקפיטוליני ביום זה, אנחנו ויתרנו עליו.

יום רביעי

היום ביקרנו בקולוסיאום, בפורום ובגבעת פלטין – לשם קנינו כרטיסים מראש. כאשר אתם קונים כרטיסים לקולוסיאום – הכניסה היא גם לפורום ולגבעת פלטין. מומלץ להגיע מוקדם ולהמיר את הכרטיסים, מכיוון שהם מתנים את הכניסה לקולוסיאום משעה מסוימת – שיכולה להיות בצהריים אם אתם באים בבוקר.

מומלץ לקחת מדריך גם למקומות אלו, על מנת לדעת יותר.

לאחר ארוחת הצהריים, המשכנו לכיוון כיכר הרפובליקה באוטובוס ומשם הלכנו ברגל בחזרה עד לכיכר ונציה. הדרך היא מאוד נחמדה ומלאה בחנויות נחמדות.

משם כבר לקחנו מונית אל כיוון שדה התעופה.

מאחלת לכם נסיעה מהנה :)

רוצה לעקוב אחר הבלוג של Linoyza?