דניאל הפך להיות אופרייטור, מפעיל תיירות. הוא כבר לא מדריך. האנגלית הטובה שלו משמשת לשיווק. רק תבקשו והוא ישלח לכם תוכנית טיול מפורטת ומקושטת בתמונות.

תוכנית לחוד וביצוע לחוד. בתוכנית יהיה רשום “נהג מדריך מוסמך דובר אנגלית.” הבחור שקיבלנו היה נהג. האנגלית היתה בינונית. מדריך הוא לא היה. לאחר חמישה ימים של שיחות ווצאפ מלאי אכזבה, קיבלנו גם מדריך. לא מוסמך. אבל מצוין. חבל שעד אז שליש מהטיול כבר עבר.

מלונות? סרי לנקה היא מדינת עולם שלישי. זאת אומרת שההבדל בין מצוין לגרוע הוא חד. אופרייטור טוב יבנה לכם תוכנית הכוללת מלונות טובים, פחות או יותר כולם באותה רמה. רצוי שלקראת הסוף יהיה מלון מעולה שייתן טעם מיוחד, כמו קינוח של ארוחה טובה.

היינו ב-8 בתי מלון: אחד טוב, 2 מצויינים, שלושה בסדר ו-2 מזעזעים. זה לא מקצועי. בחלק מהמקרים (שעיקר של המלונות הפחות טובים) הנהג לא הכיר את המקומות והתברבר. כך לא עושים תיירות.

דניאל היה מאוד מנומס, אבל השירות היה לקוי. בסוף הוא כתב לנו תודה עם התנצלות. תודה על שנתנו לו עבודה והתנצלות על הבעיות שהתעוררו. יכול להיות שבסטנדרטים מקומיים דניאל חושב שהוא עושה עבודה טובה, אבל בסך הכל השירות היה לקוי ולא מקצועי.

תיירים אירופאים נוספים שפגשנו במהלך הטיול התלוננו על שירות דומה מהאופרייטורים שהם שכרו. ככול הנראה מדובר בסטנדרט של העולם השלישי.

השורה התחתונה שלי: לא ממליץ

לכל המידע על סרי לנקה

הטיפ הזה עזר לך? תודה 0
לכל השירותי תיירות בסרי לנקה >>
הדפסה|
קרא מאוחר יותר
| שמור לעצמי| שלח |סרוק לנייד

תגובות

רוצה להגיב לזה? יש להתחבר לאתר:

 

תגובות פייסבוק

סגור
0

בחרת להירשם לעידכונים על:

    כדי שנשלח לך את התכנים הנכונים בזמן המתאים לנסיעה שלך, כדאי לציין:
    או תאריך אחר בו נפסיק לשלוח עידכונים.

    אולי תרצה להירשם ליעדים נוספים בהם התעניינת לאחרונה:

    כדי להשלים את התהליך אנא:

    או התחבר\הירשם לאתר
    ×