תמונה מייצגת עבור הפוסט: שבוע שלישי - אורלנדו
29/10/2016697 4
את השבוע האחרון הקדשנו לאורלנו. שכרנו וילה ב-kissimmee. מומלץ מאוד. אחרי שבועיים במלונות, היה לנו בית מרווח. חדר לכל ילד, 3 אמבטיות, מטבח מרווח ומאובזר, גראז' עם שולחן הוקי אויר ושולחן ביליא...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: שבוע שני חלק 1 - מפלי הניאגרה
26/10/2016455 2
מרשים. אין מילה אחרת לתאר את מפלי הניאגרה. אתה עומד נדהם מול כוחות הטבע. אנחנו היינו בצד הקנדי של המפלים. מעבר הגבול לקח כחצי שעה (בגלל תור המכוניות. אצל הפקיד עצמו – שניגש לרכב לוקח את הדרכ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: שבוע שני 2 - הרשי וושינגטון די. סי
26/10/2016439 1
עוזבים את קנדה (המפלים) בחזרה לארה”ב. הפעם בכיוון כללי דרום – הרשי פנסילבניה. בדרך עשינו עצירה במוזיאון הזכוכית בקורנינג. מתברר שזה מוזיאון ממש מוצלח. יש בו גם אומנות בזכוכית, וגם תערוכות של...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: שבוע ראשון 1 - ניו יורק והשלכת של ניו אינגלנד
25/10/2016468 3
התחלנו את הטיול בניו יורק. החלטנו לקחת מלון בטיים סקוור כדי להיות במרכז העניינים, ולא להסחב עם הילדים בתחבורה ציבורית. קצת יותר יקר, אבל בהחלט שווה. היינו בדאבל טריי של הילטון (ברודווי פינת ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: שבוע ראשון 2 - ורמונט
25/10/2016412 2
אחרי מספר ימים של מזג אויר מבאס, סוף סוף מזג האויר משתפר קלות, ומאיר לנו פנים. אחרי שאכלנו (שוב) בדיינר החביב עלינו, המשכנו בנסיעה, הפעם לכיוון וורמונט. בדרך עצרנו לטייל בנהר הנעלם הנמצא על ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: טיול משפחתי לארהב - הכנות
23/10/2016685 2
הבן הבכור שלנו חגג בר מצווה, והחלטנו שזה תירוץ מצויין לטיול לארה”ב עם הילדים. בן ובת בני 9 והגדול כאמור בן 13. אנחנו מהמתכננים, אז תכננו מסלול עקרוני, וקנינו כרטיסים בהתאם כבר חצי שנה מראש, ...