תמונה מייצגת עבור הפוסט: מונטנגרו-קרואטיה-סלובניה טיול בין אתרי טבע עוצרי נשימה
31/12/20147147 19
נסענו בחודש מאי 2010 ל-20 יום בטיול מהמם של נופים ושמורות טבע מהיפות ביותר במדינות יוגוסלביה לשעבר עם גיחונת לאיטליה השכנה ליום אחד ולחבל קורינתיה בדרום אוסטריה לכמעט יום. לאחר הטיול התפרסמה...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: איסלנד ארץ הקרח האש ותמרות עשן - חלום שהתגשם חלק 2
30/12/20146766 31
המשך הטיול בדרום איסלנד בין מכתשי הרי געש, שמורה צבעונית עם קרייטרים שבתחתיתם אגמים טורקיזיים והרים צבעוניים, מפלים שוצפים הנופלים מגובה רב עם עוצמת ספיקה מהגבוהות באירופה ואיים שנוצרו מפעיל...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: אוזבקיסטן בדרך המשי פנטסיה מול מציאות
30/12/20147205 11
כשביקרנו בארמניה שנה שעברה נחשפנו לראשונה לסעיף בדרך המשי בקרוואן סראי. (חאן לבני אדם ובעלי חיים מעוטר עם עיטורים מהתקופה הסלג'וקית). התחלתי לקרוא על דרך המשי והסיפורים של אלף לילה ולילה בשי...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: 26000 עגורים המתינו לבואנו לאגמון ולשמורת החולה
12/12/20144712 3
יום חמישי בבוקר ראיתי תמונה מרהיבה באתר של אגמון החולה בפייסבוק, עגורים על רקע זריחה +ידיעה כי ביום זה נספרו באגמון 26000 עגורים. האזנתי לתחזית מזג האויר והודיעו על גשמים ביום שישי ומזג אויר...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: סיור בנחלאות בירושלים בחנוכה ואוניברסיטה מורמונית גם
01/12/20144533 6
התחלנו את הבוקר מוקדם במטרה להגיע לכנסיית ומנזר סן סלבדור בירושלים. מצאנו חנייה יחסית קרובה, הלכנו בהילוך ראשון כדי שנספיק לבקר בה כמה שיותר כי היא נסגרת בשעה 11.00, ולאכזבתנו לא נתנו לנו לה...