תמונה מייצגת עבור הפוסט: המרדף
25/10/2018415 2
אז טיילנו לנו סביב Convict Lake... באגם עצמו יש דגים, והם מושכים עופות שאוהבים לאכול אותם. אחד העופות הנפוצים באזור הוא השָׁלָךְ (באנגלית: Osprey, בלטינית: Pandion haliaetus). זהו דורס ממ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: איריסים, יפות עיניה, איריסים...
25/10/2018486 2
היום אספר על שלושה מינים של איריסים שפגשתי ברחבי קליפורניה. האיריסים הם פרחים נהדרים - גדולים, אטרקטיביים, צבעוניים ויפים. פרחים שמייצגים נהדר את איריס, אלת הקשת בענן היוונית, על שמה הם קר...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: המעיינות החמים בברידגפורט
24/10/2018290 2
מסוזנוויל המשכנו דרומה, מתפעלות מנוף ההרים סביב כביש 395 - הרי הסיירה נבאדה, רכס ההרים העיקרי בקליפורניה. הדרמנו עד לעיירה קטנה ששמה ברידג'פורט - Bridgeport. למחרת קמנו מוקדם בבוקר, ויצאנו ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: בוקר למרגלות הרי הסיירה נבאדה
24/10/2018438 2
תראו איזה דרך נפלאה להתחיל את היום: לשבת במעיין מים חמים ומפנקים, ולצפות בנוף ההרים המושלגים מעבר. משמעות השם "סיירה נבאדה" הוא "ההרים המושלגים". כמובן, לא היינו היחידים בשטח. הבטחתי בע...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: בחזרה אל Mono Lake
24/10/2018334 3
יצאנו דרומה מברידג'פורט, ולאחר כחצי שעה עצרנו בתצפית מעל אגם מונו. זהו אחד האתרים היפים והיחודיים בקליפורניה, ובאמת - אם כבר הגעתם לאזור הזה, אל תוותרו ותרדו אל האגם. בביקור בשנת 2009 היי...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: סובב Convict Lake
24/10/2018328 2
אחרי אגם מונו, עלינו להרים. לא שאגם מונו נמוך במיוחד - הוא ברום 1,900 מ'. עלינו לרום 2,400 מ', לאגם קטן ומקסים - Convict lake. הדבר המדהים באגם הזה היה הצבעוניות. כל הצבעים נראו לי עזים ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: שביל ביז גונסון בסוזאנוויל
15/10/2018409 2
יום חדש עלה, והתחלתי לחשוב: אחרי כל הדברים הנהדרים שראיתי אתמול (פרסמתי 8 רשומות רק על היום הזה!) - מה עוד יכול להדהים אותי? אז Mamma Quail לקחה אותי למסלול קטן וחביב, בשולי העיר סוזנוויל: ש...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: פרפראצי בסוזנוויל!
15/10/2018582 2
כמו שרמזתי ברשימה הקודמת, העיקר בסוזנוויל היו הפרפרים. המוני פרפרים ריחפו סביבנו, וחלק מהם הצלחנו גם לצלם. היו שם כל כך הרבה פרפרים - בין הפרחים, מעל העצים, וגם על השביל. אז היום אני מתפרפ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: פרפראצי בסוזנוויל, חלק 2
15/10/2018401 2
אני ממשיכה להתפרפר בסוזנוויל... הפרפר הראשון להיום הוא ממשפחת הכחליליים - ויש לו דוגמא נהדרת בגווני כתום-חום על הכנפיים. שמו Callophrys eryphon, והשם העממי הוא Western Pine Elfin. הוא קרוב...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: דרמה בשביל ביז גונסון
15/10/2018462 2
בקליפורניה (ובעצם, ברוב העולם) בדרך כלל כשמטיילים לאורך נהר - פוגשים ציפורים, ברווזים וכל מיני בעלי כנף. שביל ביז ג'ונסון מתמשך לאורך נהר סוזן, הנהר המרכזי של סוזנוויל - ולכן קיווינו למצוא ...