תמונה מייצגת עבור הפוסט: פארק Julia Piper Burns לצד Highway 1, קליפורניה
24/09/20142367 1
ברשימה על עורבני סטלר, סיפרתי שישבנו לאכול סלט לצהרים בפארק ג'וליה פייפר ברנס, ואחר כך הלכנו לטייל בפארק. הפארק נראה מאד נחמד - פלגים זורמים בו, עצים גבוהים ומרשימים - ראינו שבילים שעולים ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: לאורך Highway 1, Big Sur California, 3/2013
24/09/20141426
בסוף הטיול שלנו למדבריות, עלתה השאלה באיזו דרך נחזור הביתה, כלומר - לביתה של אום נטע (באיזור המפרץ - Bay Area - כלומר, לא רחוק מסן פרנסיסקו). קיימת הדרך המהירה והמשעממת - I-5 - כביש מהיר ש...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: בדרך אל מעין הדקלים האבודים, פארק עץ יהושע, קליפורניה
24/09/2014793 1
אחרי לילה של שינה טובה בקמפינג ליד מעיינות Cottonwood, קמנו ויצאנו למסלול ארוך - ממעיינות Cottonwood אל Lost Palms Oasis - מעיינות הדקלים האבודים. הדרך מתחילה באיזור שנראה מדברי, עם הצמחיי...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: Yosemite National Park – Tioga Pass, 2009
06/09/20141148
ברוכים הבאים לפארק הלאומי יוסמיטי - Yosemite National Park. היום אנחנו נכנסים לפארק, מכיוון מזרח - בכביש יפהפה שנקרא מעבר טיוגה - Tioga Pass. הכביש הזה סגור לתנועה בכל חורף, כלומר - בערך חצ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: אגם מונו בקליפורניה, 2009
06/09/2014917
לאחר שיצאנו מבודי, המשכנו דרומה אל Mono Lake. הנופים בדרך מקסימים - הרים בעלי עוצמה והוד, אגמים כחולים ומבריקים... Mono Lake - אגם מונו - הוא אגם מלוח לא רחוק מהכניסה המזרחית של יוסמיטי. רמ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: עיירת הרפאים בודי, 8/2009
06/09/20141410 2
אחד הדברים שקליפורניה - ובמיוחד ההרים בקליפורניה - מפורסמת בו - זה הזהב. או נכון יותר, מחפשי הזהב. החל מאמצע המאה ה-19, אלפים נהרו אל קליפורניה, וחיפשו את מזלם במכרות ובנהרות. הרבה זהב נמצא,...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: טיול אל Pyramid Canyon ברכס Amargosa
06/09/2014919
קמנו לבוקר קריר ונעים, ויצאנו אל האיזור המזרחי של פארק עמק המוות - Death Valley National Park. מאד התפעלתי מהעננים שישבו-ריחפו בגובה נמוך מעל ההרים. אחרי כל כך הרבה ספרים שקראתי וסרטים שראי...