תמונה מייצגת עבור הפוסט: 77 -  מלבורן מבט מלמעלה יום אחרון לטיול
21/07/2016802 1
בבוקר יצאנו לסיור במגדל יוריקה Eureka Tower, מגדל המגורים הגבוה ביותר בעולם. הוא קרוי על שם חומת יוריקה מרד דבמהלך הבהלה לזהב ויקטוריאני בשנת 1854. בעיצוב משולב בראש המגדל כתר זהב מציצג את ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: 76 - האי פיליפ  מצעד הפינגויינים והטבע במיטבו אוסטרליה
20/07/2016924
היגענו לאזור תוכיי הקאקדו שבאו לאכול מכף ידנו ולרחף מעל ראשינו טיול קצר בין עצי האקליפטוסים הענקיים פגשנו תוכים בשלל צבעים עברנו על הגשר לכיוון האי פיליפ ופגשנו את יד...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: 74 - מקדש הזכרון לחללי מלחמות אוסטרליה
10/07/2016513
מלבורן מעל המרפסת עליה של יותר מ 200 מדרגות בנין EOREKA שעלינו למחרת והשקפנו על הנוף סביב בתוך המבנה מצבת זכררון זו ועליה חקוקות המילים " אהבה גדולה לא פועעת באיש " אחת לשנ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: 72 - מלברון וגני Fitzroy  אוסטרליה
06/07/2016528
לאחר טיסה של שלוש וחצי שעות מCAIRNS למלבורן היגענו בשעות הערב המאוחרות למלון OAKS ON MARKET לאחר שינה ערבה קמנו בבוקר רעננים ליציאה לסיור בעיר מלבורן השניה בגודלה ביבשת אוסטרליה. ...