הטיול שלנו לסן דייגו ודיסנילנד

תמונה ראשית עבור: הטיול שלנו לסן דייגו ודיסנילנד - תמונת קאבר
סן דייגו ספארי

בגדול מטרת הטיול הייתה לבקר את המשפחה שגרה בטורונטו, אבל הפוסט הזה יתמקד בחלק הקטן של סן דייגו ודיסנילנד ואת שאר הטיול אולי נספר בפוסט אחר.

הרכב: אמא ותאומים בני 4.5

תאריך: 18-23.4.2019

טיסה: טסנו בטיסה של לופטהנזה מתל אביב לסן דייגו דרך פרנקפורט. בתור אחת שעשתה את הקו הזה די הרבה לבד בנסיעות עבודה ומכיוון שטיסות ישירות לסן דייגו אין מתל אביב, אני ממליצה על קונקשיין באירופה מאשר על קונקשיין בארה"ב. רוב הטיסות יוצאות במהלך הבוקר של ישראל, משלימים טיסה קצרה לאירופה ומגיעים עייפים יותר לטיסה הארוכה וכך הסיכויים שהילדים ישנו גדלים.

ישנה גם טיסה ישירה ללוס אנגלס אך יש לקחת בחשבון שאח"כ יש עוד שעתיים נסיעה להגיע לסן דייגו.

סה"כ הטיסה עם לופטהנזה הייתה נוחה, האוכל היה נוראי, במטוס היו טלוויזיות פרטיות עם תכנים לילדים. לטיסה לקחתי אוכל, אוזניות לילדים, חוברות ציור, צבעים, פלסטלינה וסמארטפונים עם סרטונים שהורדתי מראש.

הגעה לשדה התעופה: שימו לב ששינו את השדה בסן דייגו ולפני ביקורת גבולות לוקחים את המזוודות, כך יוצא שהתור בביקורת הגבולות לא ארוך מדי. היה די קליל ונעים להיכנס למדינה. לאלו שמטיילות לבד עם הילדים, בכניסה לארה"ב לא שאלו אותי איפה האבא אבל בכניסה לקנדה כן וגם שאלו אם יש לי הוכחה לכך שאין להם אבא או מסמך אישור. אמרתי שלא. ייעצו לי שכדאי שיהיה לי כי עלולים כן לבקש את זה במקומות מסוימים שבהם חטיפות הן דבר שבשגרה.

נחתנו בסן דייגו בשעה 13:30 שעון מקומי. שהינו אצל חברים שגם חיכו לנו בשדה התעופה, משם נסענו אליהם הביתה

מזג אויר: היה מושלם. שמשי, חמים ויבש. כך שנעים מאוד ולא מזיעים. את רוב הימים בילינו עם בגדים קצרים.

ביום ההגעה 18.4.19 : נסענו לבית של חברים, מקלחת, אוכל והחלפת בגדים עזרו לנו להתרענן מהטיסה הארוכה. החברים גרים צפונית לסן דייגו באיזור שנקרא Carlsbad.שם יש גם אאוטלט נחמד. הלכנו לשם במטרה לקנות נעליים וסנדלים לילדים. לא היה קשה למצוא. יש שם Sketchers, Nike, Adidas, Crocs, Vans ועוד...

צמוד לאאוטלט יש את שדה הפרחים של קרלסבד, מדהים להרים את הראש ולהסתכל על המרבדים הצבעוניים האלה. אפשר גם לבלות שם איזה חצי יום, אותנו פחות עניין.

19.4.19 – SeaWorld

הגענו מוקדם עם שעת הפתיחה, 10 בבוקר. וכך גם הרבה מאוד אנשים. חנייה מרווחת ולמרות העומס חנינו די קרוב לכניסה. את הכרטיסים קנינו מראש באתר ועל החניה שילמנו במקום. בדיקה ביטחונית קצרה ואנחנו בפנים. הפארק ענק ולכן למרות שהילדים שלי כבר אוטוטו בני חמש ואינם משתמשים בעגלה כבר 3 שנים. השכרנו עגלת תאומים, עזר מאוד מאוד גם מבחינת קצב ההליכה שלנו וגם מבחינת השמירה עליהם שלא יברחו כל אחד לצד אחר.

בדיעבד, היה עדיף לקנות טיולון בוולמארט או טארגט או אמזון מאשר להשכיר עגלה בכל פארק. מה גם שאלה עגלות פלסטיק שעבור ילדים עייפים קשה מאוד לישון בהן.

הפארק מלא וגדוש באטרקציות. אפשר וכדאי להעביר שם יום שלם. אנחנו לא הספקנו לראות ולעשות הכל. אל תוותרו על המקום הזה.

עוד המלצה, לפני שקונים כרטיסים ברשת כדאי לעבור דרך האתר הזה ולראות אם אפשר לקבל cash back. ספציפית ל SeaWorld יש 5% החזר ואת הכסף מעבירים ללא עלות נוספת ל Paypal

20.4.2019 – יום רגוע יחסית

את היום העברנו ב oceanside pier https://visitoceanside.org/travel-tips/oceanside-pier/

רצועת חוף יפיפיה עם מזח ארוך שנכנס לעומק האוקיינוס. הילדים שיחקו בחול, אספו צדפים, הרגישו המים הקרים של האוקיינוס, צפו בגולשים, בנו ארמונות בחול ועוד.

21.4.2019 – ספארי https://www.sdzsafaripark.org/

מכיוון שהביקור שלנו בסן דייגו היה קצר יחסית התלבטתי הרבה אם ללכת לגן החיות של סן דייגו או לספארי. למרות ששמו הולך לפניו בחרתי לוותר עם גן החיות ולבלות את היום בסאפרי שזו שלוחה של גן החיות אך נמצא בשטח פראי פתוח כשהחיות משוחררות בטבע וניתן לנסוע לידן עם ג'יפ או קרונית לפי בחירה.

את הכרטיסים קניתי באתר יום לפני, כרטיס כניסה יומי רגיל עולה 56$ למבוגר ו 46$ לילד וכולל כניסה לספארי, טיול בקרונית בשטחים הפתוחים ואת מופע הריצה של הצ'יטה. בנוסף ניתן לרכוש סיורים מודרכים פרטניים נוספים בתשלום גם דרך האתר וגם בספארי עצמו. לנו הספיקה החוויה של הקרונית.

מבעוד מועד קניתי לילדים מצלמות מאמזון והם צילמו את החוויה בעצמם. כיף להסתכל על התמונות שהן צילמו ולראות איך הם חוו את הספארי.

גם בפארק הזה המרחקים גדולים מאוד ולכן לקחתי עגלה. זכינו לראות את האריה שואג, דבר שהבנתי שדי נדיר שם. זו היתה חוויה עוצמתית ומדהימה.

הפארק מדהים וניתן להעביר בו יום שלם בלי בעיה. התורים לא ארוכים לרוב.

22.4.19 – דיסנילנד

יצאנו מסן דייגו ב 7:20 בבוקר לנסיעה של שעה וחצי בערך לדיסנילנד באנהיים, לוס אנג'לס.

קנינו את הכרטיסים באתר יום לפני. עגלות ניתן להשכיר ממש בכניסה לדיסנילד, אין עגלות תאומים. יש תורים ארוכים כמעט לכל מתקן.

לא קנינו fastpass (עולה כ 15$ לאדם) גם כי לא לכל המתקנים ניתן להשתמש בו וגם כי אפשר ליד כל מתקן להירשם ל fastpass ואז מקבלים שעה שבה ניתן לחזור למתקן ולהיכנס בלי תור. תיכננו מראש את המתקנים שאנחנו רוצים ללכת אליהם ודאגנו ל fastpass בכל פעם שרצינו.

הנסיעה ברכבת שמקיפה את הפארק מומלצת, לא רק כדי לעבור איזור לאיזור אלא גם בגלל שיש מיצגים מהממים שלא רואים בלעדיה.

למרות שהיה אמצא השבוע, המקום היה עמוס ותורים יכלו להגיע ל 30 דקות המתנה, היה חם ואין צל בעמידה בתור למתקנים.

לקחתי חדר במלון Best Westernשנמצא מעבר לכביש כדי לנוח לחזור למופעי הערב.

שימו לב שכבר אין תהלוכה בלילה, התהלוכה (המרהיבה) היא ב 15:30 ובערב יש את מופע האורות של מיקי מאוס וזיקוקים.

מומלץ להוריד את האפליקציה של דיסנילנד ולהתעדכן בשעות המופעים ובאורכי התורים שמתעדכנים לייב.

23.4.19 – טיסה לטורונטו

צפיה במפה צפה במפת הפוסט

רוצה לעקוב אחר הבלוג של Dar3174653?

שבוע נהדר במיקונוס עם תאומיקס בני שנה
מתוך הבלוג של Dar3174653
18-03-2018
לכל הפוסטים של Dar3174653 »