7 המלצות נוצצות: כך תיכנסו להשקות ולאירועים השווים בחו"ל

מתכננים בקרוב טיול לניו יורק? לונדון? פריז? מילאנו? חובבים מדורי רכילות? הכתבה הזאת היא בדיוק בשבילכם. עם קצת מזל, הכנה מוקדמת, תושייה וחיוך, תוכלו לכלול בחופשה שלכם גם השקה מדליקה, טקס פרסים או תצוגת אופנה
לירון בונאנו - מערכת אתר למטייל
|
תמונה ראשית עבור: 7 המלצות נוצצות: כך תיכנסו להשקות ולאירועים השווים בחו
© depositphoto.com

1. לעקוב אחרי

כיום, בעולם של רשתות חברתיות, מאוד קל להתקרב לשחקנים, מוצרים, בתי אופנה, חברות מסחריות, פסטיבלים וזמרים, מספיק רק קליק אחד ואתם מחוברים למותג האהוב עליכם.

אם לדוגמה אתם יודעים שבעוד כמה חודשים תהיו בלונדון, פריז או ברלין לדוגמה, התחילו כבר עכשיו בעבודת ההכנה. עקבו אחר העמודים והפרופילים של המותגים שמעניינים אתכם (בתי אופנה, סוכנויות מכוניות, חברות קוסמטיקה ואיפור), אין לדעת מי מהם יערוך השקה חגיגית, בדיוק בזמן שתהיו בעיר. הראו נוכחות בדפים הרשמיים שלהם, הגיבו על סטטוסים, ענו על סקרים והשתתפו בפעילויות השונות שעורכים המותגים מפעם לפעם, ואם האמן החביב שלכם במקרה יהיה בעיר ויעשה הופעה סודית, אתם תהיו הראשונים לדעת.

הירשמו לכל האתרים המציעים עדכונים יומיומיים על אירועים חינמיים ואירועי השקה שונים ברחבי העיר (סמכו עלינו לכל עיר יש כזה אתר). לדוגמה בניו יורק, הכירו את אתר Skint שישלח אליכם למייל מדי יום, רשימה ארוכה של כל האירועים השונים שמתקיימים ברחבי העיר. הורידו מראש גם את האפליקציות NYC Events etc ו-Londinist, וכך תדעו בזמן אמת איפה מתקיים כל אירוע נחשב, ומה הסיכויים שלכם להיכנס.

2. להציץ בלוח השנה

כל עונה והאירועים שלה. השקות של מוצרים חדשים נערכות לאורך כל השנה, אבל לקראת חג המולד, חופשת האביב או הקיץ, תהיו בטוחים שיתקיימו אירועים שונים שיקדמו שחקנים חדשים בשוק.

שבוע האופנה לדוגמה, אירוע מאוד מגניב שמושך אליו מעצבים, דוגמניות, ושאר חובבי אופנה, נערך פעמיים בשנה בערים הבאות: ניו יורק, פריז, לונדון, מילאנו ומדריד, בחודש ספטמבר, ובחודש פברואר. מתכננים נסיעה? חולים על אופנה? נסו לתזמן מראש את הנסיעה לשבועות האלה (המועדים תמיד מתפרסמים לפחות חצי שנה מראש) ורשמו לכם היכן ברחבי העיר, יתקיימו התצוגות השונות.

מתחזקים בלוג אופנה או פרופיל אינסטגרם פופולארי? מעולה! שילחו חצי שנה לפחות מראש את הפרטים שלכם לכל חברות יחסי הציבור שמארגנות את אירועי האופנה וההשקות השונות – תוכלו למצוא את הפרטים לרוב באתר הרשמי של האירוע. לדוגמה שבוע האופנה בלונדון, עם מעצבים כמו: אלכסנדר מקווין, ויקטוריה בקהאם, סטלה מקרטני, בארברי ועוד.

שורה ראשונה בשבוע האופנה. צילום: evgeniyauvarova/depositphotos.com

השקה בדרך לחו”ל
אמנם בארץ עדיין אין לנו השקות אופנה בינלאומיות נוצצות, אבל בפעם הבאה כשאתם נוסעים לחו”ל, אתם מוזמנים להכיר מקרוב את הבושם החדש של בית האופנה Alexander McQueen, שייקח אתכם הכי קרוב לשורה הראשונה בכל תצוגה. להשקה הבלעדית בחנות ג'יימס ריצ'רדסון » (תוכן ממומן)

3. להירשם מראש

כנסים ותערוכות מקצועיות בחו”ל הם מקום התרחשות בלתי פוסק של השקת מוצרים חדשניים, אירועי יחסי ציבור, ביתנים המעניקים מוצרי קידום שונים בחינם, הכל על מנת שתזכרו בסוף האירוע, את שם המותג שלהם. אם אתם מתכננים נסיעה בקרוב, בידקו האם מתקיימת תערוכה או כנס בינלאומי בנושא שמעניין אתכם ושריינו כרטיסים מראש. לצד כל אירוע גדול כזה, מתקיימים תמיד פאנלים מקצועיים עם אורחים מפורסמים, אירועי מינגלינג שונים ואירועי השקה נוצצים, וכל כנס – צריך קהל.

בררו מראש באתר המקצועי www.eventadv.com מהם הכנסים החשובים ביותר שמתקיימים ברחבי העולם, ושימו לעצמכם תזכורת להירשם לאירוע בזמן, כי לרוב הכרטיסים (בתשלום) יאזלו תוך כמה שעות. הורידו את האפליקציה הרשמית של הכנס, וכך תוכלו לעקוב בזמן אמת אחרי כל האירועים וההשקות, ולהירשם מראש לפאנלים ולתצוגות שהכי מעניינים אתכם, שתספיקו להיכנס.

4. לסמוך על המזל (הגרלות)

אתם בטח חושבים לעצמכם: “מה הסיכויים שלי לזכות”, אז התשובה היא “לא רעים בכלל!”. כל חברה שמכבדת את עצמה, עושה היום הגרלות שונות לפני כל אירוע, שאותו היא מקדמת או נותנת לו חסות.

חודשיים לפני האירוע (לדוגמה טקסי פרסים) היכנסו לאתר האינטרנט הרשמי, ובדקו אילו חברות מעניקות לו חסות (בדרך כלל יהיה כתוב בלוגואים מסחריים בתחתית האתר). היכנסו לאתרים הרשמיים ולעמודי הפייסבוק של אותן חברות מסחריות, והתחילו לעקוב אחריהן, כך תוכלו בעת הצורך, לגלות בקיאות במותגים השונים ולעקוב בזמן אמת אחר ההגרלות והמבצעים.

בדרך כלל קרוב למועד האירוע, וככל שיתקרב התאריך, יתקיימו הגרלות לכרטיסי כניסה ולאירועי השקה סגורים לקהל הרחב. מתכננים לנסוע לארה”ב? בידקו מראש מה קורה באתר האינטרנט www.online-sweepstakes.com והירשמו לכל מה שמעניין אתכם. מקסימום, אתם עלולים לזכות!

אילוסטרציה. צילום: kasto, depositphotos.com

שווה לעקוב
כל השקה מוצלחת מתחילה בכוסית אלכוהול משובח, ובמיוחד כזאת שגם גנרלים, מלכים ונסיכים נהגו ללגום בעבר. הקוניאק היוקרתי מרטל קורדון בלו (שהושק לראשונה בעולם, בסיום מלחמת העולם הראשונה!) יושק בקרוב בישראל, בחנויות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, אז עיקבו אחרינו באתר האינטרנט וקבלו הצצה מוקדמת » (תוכן ממומן)

5. לנסוע ולסקר

פעם הייתם צריכים להיות עיתונאים מנוסים כדי לסקר אירועים נחשבים. כיום, בלוגים ומגזינים אינטרנטיים מחפשים כותבים צעירים שנמצאים במקרה באיזור. אם אתם כבר שם ויודעים על אירועים שונים ואתם כמובן יודעים לכתוב ולצלם, הציעו את שירותיכם לכלי התקשורת השונים. תופתעו לגלות כמה מהם ישמחו שתסקרו אירוע נחשק!

עם הוצאת הזמנה רשמית מכלי תקשורת מוכר, תוכלו להיכנס בעזרת התג. רק אל תשכחו! אתם לא שם רק כדי ליהנות מהאירוע. אם קיבלתם הזמנה רשמית לסיקור, קחו את זה ברצינות המרבית. ראיינו אנשים, צלמו תמונות וסרטוני וידאו ועשו עבודה טובה ככל האפשר, כך אולי גם יזמינו אתכם, בשנה הבאה.

לא הצלחתם למצוא מערכת שמעוניינת בכתבה? אל תרימו ידיים, שילחו מייל עם דוגמת כתיבה שלכם או תמונות לחברות יחסי הציבור של האירועים השונים, ותופתעו לגלות כמה מהם ישמחו להעניק לכם כניסה לשורה הראשונה של הופעות או פסטיבלים, תמורת בלעדיות על תמונות.

כל השקה צריכה קהל. צילום: william87/depositphotos.com

6. להתנדב ולמלא מקום

הדרך הכי טובה להבטיח את כניסתכם לאירועים כמו פסטיבלים נחשבים או אירועי חוצות גדולים, היא להתנדב. כמה חודשים לפני, מחפשים לרוב בחברות ההפקה מתנדבים בתחומים שונים: מעזרה ראשונה, דרך חלוקת פליירים ועד סדרנים. אתם אולי תעבדו קשה ללא תמורה כספית, אבל מצד שני, תהיו מאחורי הקלעים של האירועים הכי שווים.

רוצים להיכנס לאירועים נחשבים וגם אולי להרוויח קצת כסף? הכירו את הסיט-פילרים, אנשים שכל תפקידם הוא למלא כיסאות בטקסים נחשבים בעולם כמו טקס האמי, טוני, אוסקר ועוד, בזמן שהאורחים עצמם, מסתובבים באולם. לכל אירוע מסוג זה, חובה להירשם זמן רב מראש – וניתן לנסות באמצעות אתר האינטרנט.

השקה בדרך לשטיח האדום
שניה לפני שאתם עולים על המטוס, יש לנו רק שאלה קטנה, בושם כבר ארזתם? לראשונה בישראל, מותג הבשמים הייחודי L'Insoumis מגיע לחנות ג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי בנתב"ג, ומשאיר אחריו שובל בלתי נשכח. רוצים לגלות את הניחוח החדש שכולם מדברים עליו? » (תוכן ממומן)

7. לסיכום, הנה עוד כמה עצות קטנות:

הצלחתם במשימה? קיבלתם אישור כניסה לאירוע? לטקס או להשקה? נהדר! הנה עוד כמה עצות קטנות שממש חשוב לדעת:

  • התלבשו יפה! כפכפים Out נעלי עקב In. לגברים שביניכם מומלץ לשכור טוקסידו, ברבים מהאירועים האלה נדרשת עניבה שחורה לגברים, ולבוש פורמלי לנשים. גם אם הצלחתם להיכנס לרשימת המוזמנים, אם לא תהיו לבושים כיאות, פשוט לא יכניסו אתכם.
  • שימרו על כללי התנהגות נאותים. גם אם אתם רואים את הכוכב הכי נערץ עליכם מקרוב, רצוי שלא להסתער עליו בחיבוקים, אלא לשמור על מרחק ופרטיות. שימו לב מה קורה בשטח, אם הוא שמח להצטלם עם אחרים, גייסו את החיוך הבלתי נשכח שלכם ובקשו בנימוס לעשות איתו “סלפי”.
  • ברוב האירועים האלה מחלקים בדרך כלל שקיות מתנה, אז תיקחו רק אחת, ואל תהיו חמדנים. אל תשכחו גם להודות ליחצ”ן או ליחצ”נית מיד לאחר מכן.
  • סיקרתם השקה של מוצר? העלו במהלך האירוע או ממש לאחריו, תמונה או סטטוס לרשתות החברתיות, ואל תשכחו לתייג את שם המותג.

גם הן מחכות להיכנס להשקה... צילום: tinx/depositphotos.com

אירועים מרכזיים ב-2017

פסטיבל הקולנוע העצמאי בסאנדנס – 19 בינואר 2017.

שבוע האופנה בניו יורק – 9 בפברואר 2017.

שבוע האופנה בלונדון – 17 בפברואר 2017.

שבוע האופנה בפריז – 22 בפברואר 2017.

תערוכת העיצוב במילאנו – 8 למרץ 2017.

פסטיבל הקולנוע בקאן – 22 במאי 2017.


לתחילת הכתבה

הכתבה נכתבה בשיתוף "ג'יימס ריצ'רדסון”.

יעדי הכתבה

סגור
0
×