שייט של שבעה לילות באוניה symphony of the seas של חברת royal caribbben

חזרנו משייט של 7 לילות מה-17/06/18 עד 24/06/18 באוניה symphony of the seas של חברת royal caribbean

יום ראשון 17/06/18 טסנו בטיסת אל על לברצלונה בשעה 09:00 בבוקר נחתנו בסביבות 12:30 לאחר שאספנו את מזוודותינו, לקחנו מונית ישירות לנמל ובסביבות השעה 14:00 עלינו לאוניה. לאחר שסיימנו את כל הסידורים של הזמנת המופעים, בדיקת זמני הארוחות וכו', התחלנו לעשות סיור הכרות באוניה. האוניה הינה בעלת 17 קומות. המרחקים מצד אחד של האוניה לצד השני הינם מספר קלומטרים. בקומות 15-17 ישנם הבריכות הג'קוזים, מסעדה מקסיקנית, אגף ברכות וג'קוזים למבוגרים מעל גיל 16, פינת הגלידות, מסעדה ים תיכונית מגלשות מים ומגלשות יבשות פינות ספורט שונות, אומגה וכו' בקומה 8 ישנו סנטראל פארק ומסעדות נוספות. בקומה 6 נמצאת טיילת ומסעדות. בקומה זו ישנם גם סחרחרת סוסים וה- aquatheater שבו נערכים מופעי המיים. קומה 5 הינה קומת הטיילת המרכזית, קומת הקניות ומשרדים שונים. בקומה זו נמצאת גם אחד מחדרי האוכל המרכזיים. שבו אוכלים ארוחת ערב בשני משמרות. בקומה 4 נמצא חדר התאטרון המרכזי הנקרא royal theater שבו נערכים מופעים מרכזיים, בנוסף לכך נמצא studio b שבו נערכים מופעי החלקה על הקרח. בקומה זו שוכן גם הקזינו. כמוכן נמצא בקומה זו חדר אוכל מרכזי שבו אוכלים ארוחת ערב מהשעה 18:00 עד השעה 21:30 ברצף ללא משמרות. בקומה 3 נמצא חדר אוכל מרכזי נוסף שבו אוכלים ארוחת ערב בשני משמרות. בחדר אוכל זה גם מוגשת ארוחת בוקר על פי רצונו של כל אחד הגשה או בופה. בנוסף למסעדות שונות שבהם גם ניתן לאכול ארוחות בוקר הפזורים בקומות השונות. מידי ערב שמים בתאים cruise compas שבהם בנוסף לתכנית היומית המפרטת את התכניות השונות בכל שעה של שעות היום והלילה. גם את זמני ארוחת הבוקר בכל אחד מהמסעדות. את החדרים מסדרים לפחות פעמיים בכל יום פעם בבוקר ופעם בערב.

בסביבות השעה 16:30 נערך לכל הנוסעים תרגיל חירום ללא בגד ההצלה שבו כל אחד על פי הקבוצה שאליה השתייך למקום שבו נקבע שעל הקבוצה להתרכז. מקום הריכוז שלנו היה royal theater. הוקרן סרט על בטיחות ולאחר מכן הוקרן סרט נוסף שבו הקפטן דיבר אל הנוסעים.

בסבות השעה 18:30 האונייה עזבה את נמל ברצלונה והחלה להפליג לכוון palma de mallorca כאשר על גבי הספון ניגנה תזמורת מוזיקה ואנשים רקדו. לאחר מכן אנו הלכנו לאכול ארוחת ערב. בשעה 22:30 הלכנו למופע comedy showבאנגלית שנערך באולם the attic.

יום שני 18/06/18 בשעה 08:00 האונייה עגנה בנמל palma de mallorca עד השעה 16:00 מהנמל היה שאטל למרכז העיר ושם לקחנו אוטובוס תיור של 2 קומות ,בקומה השנייה ללא גג ומקבלים אזניות לשמיעת הסברים. האוטובוס מסייר מסביב לעיר. הכרטיס הינו יומי ואתה יכול לרדת בכל תחנה שהנך רוצה לטייל ולעלות לאוטובוס הבא. אנו הגענו עם השאטל מהאונייה אל palma cathedral. וטיילנו מעט באזור ולאחר מכן באוטובוס הסיור ירדנו ב- placa d'espanya. מדרחוב נחמד המזכיר במעט את נחלת בניימין בתל אביב בימי שלישי ושישי. התחנה הבאה שהחלטנו לרדת מהאוטובוס הינה pueblo espanol מבצר עתיק והתחנה הבאה שירדנו מהאוטובוס היה bellver castle מקום ששימש בעבר כבית סוהר נמצא על גבעה המשתקף ממנה נוף מהמם. בתום הסחור חזרנו לאונייה התקלחנו לבשנו בגדים מהודרים מכיוון שבערב זה היה ערב עם הקפטן. בקומה 5 שם חילקו שמפניות לכולם תזמורת ניגנה ולאחר מכן דיבר הקפטן והציג את כל קציני האונייה. ותפקידיהם. לאחר מכן הלכנו לארוחת ערב והלכנו למופע בשם hiro אשר התקיים בתאטרון aquatheater. מופע זה הינו מופע פעלולי מיים מרהיב מאד.

יום שלישי 19/06/18 האוניה עגנה ב-provence marseille מהשעה 09:00 עד השעה 18:00. לקחנו שאטל מהאוניה לעיר ומשם לקחנו את האוטובוס של הקומותיים ללא גג קיבלנו אזניות על מנת להקשיב להסברים באודיו. ירדנו בתחנת כנסיית נוטרדם. כנסייה זו ממוקמת על גבעה שמשם נשקף כל מראה העיר. עלינו על האוטובוס הבא וירדנו באזור בנמל שם גם עלינו אל מקום גבוהה שבו צופים לכוון הנמל. לא רחוק משם ישנה כנסייה נוספת עם מראה מקסים של רחבת הכנסייה ומאה הכנסייה מבחוץ. חזרנו לאונייה ועלינו להשתכשף בבריכות ובז'קוזי. בערב בשעה 22:30 היה לנו מופע בשם hairspray. שנערך ב-royal theater מופע מוזיקלי מברודווי מהמם.

יום רביעי 20/06/18 האוניה עגנה ב-florence/piza lasprzia מהשעה 8:30 עד השעה 20:30 בנמל לקחנו סיור ל-צ'ינקווה טרה, הפירוש מאיטלקית לעברית חמשת האדמות. אלה הינם 5 כפרים עם נוף מדהים. אנו לקחנו מיניוואן עם עוד 2 זוגות ל-3 מתוך 5 הכפרים סה”כ האנשים שהיינו בוואן 6 אנשים .

בשעה 09:30 יצאנו מ-laspezia והגענו בשעה 10:06 לכפר riomaggiore lavaccio טיילנו בכפר זה עד שעה 11:50 המשכנו לכפר manarola pie de campo לכפר זה הגענו בשעה 12:00 וטיילנו בו עד השעה 13:25. המשכנו לכפר vernazza לכפר זה הגענו בשעה 13:57 וטיילנו בו עד השעה 15:30 משם חזרנו ל- la spezia והגענו בשעה 16:33. עלינו לאוניה אכלנו התקלחנו ונחנו בערב הלכנו לארוחת הערב. בשעה 20:45 הלכנו למופע החלקה על קרח בשם iskate שנערך באולם studio b.

יום חמישי 21/06/18 האוניה עגנה ב-civitavecchia מהשעה 07:00 עד השעה 20:00 מכיוון שהיינו ברומא בחודש 12/2016 חמישה ימים וחרשנו אותה החלטנו שאין טעם לנסוע לרומא ונשארנו לטייל בעיירה civitavecchia לאחר מכן חזרנו לאונייה ועשינו יום כיף בבריכה ובז'קוזי. בערב הלכנו למופע מרשים של החלקה על הקרח בשם 1977 באולם studio b שהתחיל בשעה 20:30 לאחר מופע זה הלכנו למופע headliner showtime fourever אשר התחיל בשעה 21:30 באולם royal theater. זהו מופע של 4 זמרים עם תזמורת.

יום שישי 22/06/18 האוניה עגנה ב- naples משעה 07:00 עד השעה 20:00 ירדנו מהאוניה ומצאנו זוג נוסף מאוניה אחרת הזוג הזה היה מדרום אפריקה וחלקנו מונית אשר לקחה אותנו למקומות הבאים סורנטו, אמנפיקוסט, פוסטינו , פומפי. יצאנו בסביבות 09:30 וחזרנו לאוניה בשעה 17:00 כל הדרך למקומות אלה ישנם נופים משגעים גם בכל מקום טיילנו מעל כשעה.

יום שבת 23/06/18 יום בלב ים. נחנו, קראנו ספר בבריכה ובז'קוזי לא התרחצנו מכיוון שאנו דתיים. בערב היה מופע ברמה גבוהה מאד גם עם שחקני ברודווי שם המופע flight… dare to dream שהתחיל בשעה 21:00 ונערך באולם ה-royal theater

יום ראשון 24/06/18 האוניה עגנה בברצלונה בשעה 05:00 בבוקר אכלנו ארוחת בוקר וירדנו מהאוניה בשעה 08:45 אספנו את מזודותינו מהמסוע בנמל ולקחנו מונית לשדה התעופה.

אורך המופעים באונייה

hairspray 90 min

headiner showtime 50 min

flight … dare to dream 50 min

hiro 50 min

1977 45 min

iskate 35 min

comedy show 45 min

טיסת אל על חזרה לישראל היתה אמורה להיות בשעה 14:20 אבל אחרה בכשעה וחצי נחתנו בשדה תעופה בן גוריון בשעה 20:30וחזרנו לביתנו.

רוצה לעקוב אחר הבלוג של doitchmoti?

הפוסט הבא ›
טיול למוסקבה וסנט פטרסבורג
מתוך הבלוג של doitchmoti
16-09-2019
טיול להונג קונג ומקאו 8 ימים בחנוכה
מתוך הבלוג של doitchmoti
23-12-2017
לכל הפוסטים של doitchmoti »