פסח 2022 - כל היעדים השווים לחופשה

רגע לפני פסח: יעדים זולים לחופשה משפחתית

פסח ממש מעבר לפינה והמחירים עולים בקצב מסחרר. אם אתם מהמתלבטים או מהחוששים, הכתבה הזו בשבילכם: מצאנו 5 יעדים זולים (עם מלונות שווים) לחופשה משפחתית. מזל שחוה"מ פסח הוא שבוע שלם!
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: רגע לפני פסח: יעדים זולים לחופשה משפחתית
© Depositphotos/Weissdergeier

לקראת עונת הטיסות שבאה עלינו לטובה ובזכות העובדה שמרבית המדינות פתחו את שעריהן לתיירים מחוסנים מישראל (וגם לילדים), החופשה המשפחתית הקרובה בחו"ל קרובה מתמיד. משפחות רבות כבר שריינו את חופשת הפסח הקרובה מעבר לים. אם אתם חוששים או מתלבטים, לא כדאי לחכות לרגע האחרון ומומלץ להזמין כבר עכשיו חופשה בחו"ל לחודש אפריל, רגע לפני עליית המחירים הגדולה. הכנו עבורכם רשימה של חמישה יעדים אטרקטיביים לחופשה משפחתית בלתי נשכחת:

אבו דאבי: החודש הכי משתלם בשנה!

חג הרמדאן, שיחול במהלך כל חודש אפריל, הוא הזדמנות נהדרת לטוס לאיחוד האמירויות וליהנות ממחירי מלונות נמוכים וקצב איטי ורגוע יותר, שמתאים למשפחות שרוצות להימנע מעומס תיירים. מתחמי הקניות, פארקי השעשועים וחופי הים פתוחים למבקרים כרגיל, והפרט החשוב ביותר שעלול להפריע לחופשה הוא האיסור על אכילה במקומות ציבוריים והעובדה שחלק מהמסעדות פתוחות רק בשעות הערב.

אטרקציה שאסור לפספס: פארק וורנר בראדרס (Warner Bros World Abu Dhabi), מתחם השעשועים הענק הממוקם באי יאס (Yas Island). אי אפשר לטוס לחופשה משפחתית באבו דאבי מבלי לבקר בפארק השעשועים המקורה הגדול בעולם וליהנות משישה מתחמי נושא המבוססים על דמויות 'האחים וורנר' כמו באטמן, סופרמן, הפלינסטונס, באגס באני ועוד.

מלון מומלץ: Crown Plaza Yas Island מלון ידידותי למשפחות מרשת קראון פלאזה העולמית, שממוקם באי יאס ומציע מגוון רחב של מסעדות וברים, בריכות שחייה ומתחם חוף פרטי.
 מחיר: החל מ- 65 אירו לחדר ללילה.

וינה: הזדמנות אחרונה ליהנות מקלאסיקה אירופאית

מזג האוויר בבירת אוסטריה במהלך חודש אפריל עדיין קריר והוא אידאלי לתיירים שרוצים ליהנות מחופשה חורפית בניחוח אירופאי רגע לפני עונות האביב והקיץ. מרבית הימים מעוננים ונטולי גשם, במיוחד בתקופת חופשת פסח ובשבוע האחרון של חודש אפריל, מה שיאפשר למשפחות לטייל בנוחות ברחובות ובפארקים השונים ברחבי העיר. המלונות עדיין מצויים בתקופת "Off-Season" וצפויים להציע מחירים זולים, רגע לפני עליית המחירים של העונה החמה.

אטרקציה שאסור לפספס: פארק פראטר (Prater), אתר חובה למשפחות המבקרות בעיר וינה. הפארק היפהפה שממוקם במרכז העיר מציע שלל מתקנים חווייתיים ואטרקציות לכל הגילים לצד דוכני אוכל מהיר ומזכרות. במהלך חודש אפריל צפויים לפעול בעיר גם שווקי פסחא (Easter Markets) המפורסמים של וינה (החל מ- 15 באפריל). להזמנת כרטיסים מראש>>

מלון מומלץ: Novotel Wien City מלון מרכזי השוכן בשדרת הרינגשטראסה המפורסמת, מרחק הליכה קצר לפארק פראטר ולשתי תחנות רכבת תחתית המאפשרות גישה נוחה לכל חלקי העיר.

מלטה: ריזורטים מפוארים, אטרקציות לילדים ומזג אוויר נעים

מלטה נחשבת ליעד אידאלי לחופשה משפחתית במהלך חודש אפריל בזכות מזג אוויר חמים ונוח, מלונות ידידותיים למשפחות, אטרקציות לכל הגילים ואווירה ים-תיכונית רגועה. מלטה מציעה חופי ים אטרקטיביים, מסלולי הליכה בטבע וארכיאולוגיה מרתקת שילדים אוהבים, כמו טירות מימי הביניים וארמונות עתיקים.

אטרקציה שאסור לפספס: הכפר של פופאי (Popeye Village), כפר נופש קטן שהוקם במיוחד כסט לצורך צילומי סדרת הטלוויזיה המוכרת 'פופאי' והיום משמש כאחת מהאטרקציות התיירותיות המובילות במלטה. בפארק אפשר לבקר בסט הצילומים, ליהנות ממתקנים ומתנפחים בחוף הים של הכפר ולצאת לשייט קצר בסירה.

מלון מומלץ: AX Sunny Coast Resort & Spa ריזורט מפואר ששוכן ממש על קו החוף במפרץ קאורה, אחד האזורים היפים והאטרקטיביים ביותר במלטה. המלון מציע מתקני משחקים לילדים, ספא למבוגרים ויחידות אירוח גדולות ומרווחות המתאימות למשפחות.
 מחיר: החל מ- 68 אירו לחדר ללילה.

טורינו: בירת התרבות של צפון איטליה

מאז ומעולם נחשב אזור צפון איטליה כיעד אידאלי לחופשה משפחתית, אך רבבות הישראלים שביקרו במקומות כמו מילאנו, ונציה, ורונה ואגם גרדה דילגו על העיר הרביעית בגודלה בארץ המגף, למרות שהיא מציעה שפע של אטרקציות ואתרים לגלות. בשנה האחרונה נחנך קו טיסות ישירות מת"א לטורינו של חברת הלואו קוסט ריינאייר, מה שגרם לעלייה מאסיבית בכמות המבקרים הישראליים שכבר ביקרו ביעד וגילו את שלל המוזיאונים, הארמונות והמסעדות של העיר שתארח את תחרות האירוויזיון השנה.

אטרקציה שאסור לפספס: המוזיאון המצרי (Museo Egizio) בטורינו מכיל את אוסף פריטי העתיקות מתקופת מצרים העתיקה הגדול ביותר במערב, שני רק למוזיאון המצרי הגדול בקהיר. למעלה מ- 30 אלף פריטים עתיקים כמו ציורים, פסלים, כלי חרס ותכשיטים מוצגים לראווה במוזיאון המרשים והוא נחשב לתחנת חובה בכל ביקור בעיר.

מלון מומלץ: Adalsia Hotel מלון אידאלי למשפחות המציע יחידות אירוח גדולות ויוקרתיות המתאימות להורים וילדים. המלון ממוקם במרכז העיר, מרחק הליכה קצר מתחנת פוארטו נואבה המרכזית וממרבית האטרקציות המובילות בטורינו.
 מחיר: החל מ- 150 אירו לחדר ללילה

סלוניקי: חופשה משפחתית בניחוח ים-תיכוני

המדינה הראשונה שחושבים עליה כאשר מדמיינים חופשה משפחתית בחו"ל היא יוון. מזג האוויר הצפוי ברחבי מדינת האיים בחודש אפריל לא חם מספיק לחופשת בטן-גב מול הים, אבל הוא מושלם לטיול משפחתי נעים והליכה מרובה בין סמטאות העיר ובטבע הנפלא שאפשר למצוא בצפון יוון. סלוניקי, בירת חבל מקדוניה שביוון, מציעה טיילת נעימה, אתרים היסטוריים, מוזיאונים מרתקים ופארקים מהנים, במרחק של קצת יותר משעתיים טיסה בלבד.

אטרקציה שאסור לפספס: פארק המים של סלוניקי (Thessaloniki Waterland) הממוקם כ- 10 ק"מ בלבד מהעיר הוא אחד מפארקי המים הגדולים באירופה והוא מציע יותר מ- 150,000 מ"ר של מתקני שעשועים, אטרקציות מים, בריכות ומגלשות לכל הגילים.

מלון מומלץ: City Hotel Thessaloniki מלון מרכזי שנהנה מהמיקום הטוב ביותר בעיר, צעדים ספורים מכיכר אריסטוטולוס ובמרחק הליכה קצר מכל מה שיש לראות ולעשות בסלוניקי. המלון מציע חדרי משפחה מרווחים ומזנון ארוחת בוקר עשיר ואיכותי.
 מחיר: החל מ- 85 יורו לחדר ללילה.