תמונה מייצגת עבור הפוסט: מערב סיציליה
19/07/2019234 1
לנסוע לסיציליה ביולי זה אולי לא הדבר הכי חכם לעשות עבור מטיילים מן השורה. חם מאוד ולח, מאוד דומה למזג האוויר בישראל. אבל אני נסעתי כמצטרפת ליקירי הגולש קייט, וכך מצאתי את עצמי בעיירה קטנטנה...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: סופשבוע מדהים ברודוס
11/06/20171160 5
שעה ורבע טיסה ואתם על אי חביב שבודאי נכתב עליו רבות וכמחצית אוכלוסית ישראל ביקרה בו. אז גם אנחנו קפצנו לסופשבוע שם והלן הרשמים: ביציאה משדה התעופה הכל נראה מעט מאכזב. הנסיעה ברחובות הכפרים ע...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: היער השחור 2016
03/07/20161208 12
היער השחור -טיול בר מצווה 2016 נסענו הפעם בהרכב חסר: 2 הורים ותאומים בני 13 לטיול בר מצווה. הטיול התמקד ביער השחור בלבד ללא זליגות לשוויץ או צרפת מפאת הזמן שהקצבנו לעצמנו. הגענו בסוף יוני מי...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: לונדון- צבעונית ותוססת!
14/09/20151056 2
לונדון נחתנו בערב חמישי בלונדון. את הטיול התחלנו למחרת יום שישי באנדרטת ויקטוריה מול ארמון בקינגהאם. כבר בתשע וחצי בבוקר יש קהל רב המחכה לטקס חילופי המשמר באחת עשרה וחצי. אנחנו בחרנו לעזוב א...