אבי האחד והיחיד אין שני לו בעולם וחבל ,אני נוסע הרבה מאוד בעולם טרם נתקלי באדם שנותן שירות כזה מכל הלב ,יקירי אני רוצה להודות לך באופן אישי על העזרה בתכנון הטיול ,בלעדיך זה לא היה אותו הדבר ,זרקתי את כל שיעורי הבית שעשיתי לפח ,אין צורך להתאמץ חברים פשוט מגיעים ואבי דואג כל יום לשלוח קישור לכל האתרים הנחשבים וטיפים לנקודות תצפית שלא תקראו עליהם בשום מקום באינטרנט ,המלצות על מסעדות בכל אזור שבו תהיו ,היתרון הענק אצל אבי זה שהוא חוסך זמן יקר וקילומטרים מיותרים כאשר הוא מנווט בצורה מעגלית כך שלא חוזרים מאותו המקום, תמיד מתקדמים וממשיכים קדימה מבלי לחזור על אותה דרך בחזרה ,מרגע קבלת הרכב בשדה התעופה עם חיוך רחב הסבר על הכל הרגשתי כבר רגוע כי רואים שיש על מי לסמוך ,אם יש מישהו שזמין עבורכם בכל שעה 24/7 זה משרה בטחון ,באחד מימי הטיול נסיעה בכביש קצת משובש ותקלה בגלגל קדמי מה שלא אפשר לנו המשך נסיעה ,טלפון לאבי והוא שואל קודם אם הכל בסדר אתנו, ואיש שלו בדרך אלינו ,כעבור רבע שעה הגיע מכונאי סידר את התקלה והמשכנו בדרכנו כמתוכנן , יש לציין שאבי דאג לנו גם לכל הניירת מול חברת הביטוח פשוט מדהים . כמעט חצות ורציתי המלצה על פאב טוב עם מוזיקה חיה ,רוצה לשלוח הודעה לאבי אבל מתבייש בגלל השעה המאוחרת ,בודק מתי היה מחובר בוואטסאפ לאחרונה ורואה שהוא מחובר ,שלחתי הודעה עם התנצלות על השעה ואז אבי אומר לי ״אני לא נכנס לישון עד שאחרון המטיילים בקבוצה שלי לא נכנס למלון ורואה שהכל בסדר ״ נו מה יש עוד להוסיף 🤷‍♂️………יום אחר באמצע היום אנחנו מטיילים לפי התכנון של אבי ופתאום הודעה ״חברים לא שמעתי מכם מהבוקר הכל בסדר אתכם ״ …אני יכול להמשיך ולכתוב עוד ועוד כי באמת שיש עוד הרבה ,בכל זאת שבוע ימים עם ישראלים בחו״ל חפירות בלי סוףףף 🤣 לסיום יש לי רק לומר שמי שיסע דרך אבי לא יצטער רק ירוויח ובגדול, גם ירוויח חבר לחיים ,וגם יקבל המלצות לטיול בצורה המקצועית ביותר שלא ישכח לעולם .אבי תודה תודה תודה ,רק הגעתי לארץ וכבר מתגעגע אליך ,כשאתה מגיע לארץ לביקור תביא לי איתך בבקשה trilece 🙏התמכרתי לזה ברמות קשות 😔