בית המלון אטלנטיס נמצא ב- The Palm בדובאי והוא מלון חמישה כוכבים ומקום נוצץ והרפתקני, הכולל פארק מים, אטרקציות ימיות מהדרגה הראשונה, ארוחות משובחות עם מטבח עולמי ועוד ועוד, והבילוי בו הוא פשוט חופשה בלתי נשכחת, אם מתכננים אותה נכון.

נכתבה חוות דעת על השירותים במלון אטלנטיס. בעקבות ביקור בספטמבר 2020. רוצים? לפנות אלי

תכנון הנסיעה

מומלץ להגיע בין נובמבר למרץ, בגלל מזג האוויר המצויין.

חודשי הקיץ בדובאי חמים מאד, ולכן מומלץ לבקר בחודשים כמצויין דלעיל.

חלק מהנוסעים מזמינים מקום במהלך חודשי הקיץ או שלא לעונה, כדי להשיג דילים לטיסה ושהייה טובים יותר. אם בוחרים בכך, יש להיות מודעים לטמפרטורות הגבוהות.

אם בוחרים להגיע בחודש הרמאדן הקדוש, יהיה קשה למצוא מסעדות בין שעות הבוקר המוקדמות ושקיעת השמש, וזה לא יכבד את המקום אם סועדים בציבור במהלך אותה תקופה.

תכננו את הנסיעה לפחות חצי שנה מראש

דובאי היא יעד תיירותי פופולארי, לכן מומלץ לתכנן לפחות חצי שנה מראש כדי להימנע ממחירים גבוהים ולהבטיח את תכנון הנסיעה בצורה הטובה ביותר.

מומלץ לתכנן את השהייה בדובאי למשך לפחות שבוע

מלון אטלנטיס ודובאי עמוסים בפעילויות שמומלץ לעשות, וכדי להבטיח זאת, מומלץ להזמין לשבוע כדי גם לשהות על חוף הים, לראות נופים ולנסוע סביב העיר.

סופי השבוע בדובאי מתחילים מים ששי עד שבת, ומומלץ לזכור זאת ולשים לב למקומות שיהיו סגורים בזמן הזה. מומלץ לקחת בגדי קיץ לתקופה שבין נובמבר למרץ, ושיהיו שמרניים בצורה מסויימת לעומת הבגדים המערביים ולהימנע  מבגדים חשופים או צמודים מדי. מומלץ לקחת ז'קט או כיסוי כלשהו לשעות לילה וגם כשנמצאים במקומות ממוזגים, כגון: קניונים ומסעדות, עלול להיות קר.

דובאי היא עיר בינלאומית עם סובלנות בדרך כלל לתרבויות עולמיות, ואין צורך לחקות סגנון ערבי או ביגוד ערבי. אפשר להתלבש בבגדי רחוב רגילים, אך צנועים יחסית.

יש לוודא שהדרכון מעודכן ושיש ויזה אם צריך

מומלץ להסתובב עם כרטיס הלוך חזור מאושר ודרכון תקף במשך חצי שנה לאחר ההגעה.

דרישות הויזה שונות במדינה, ולכן מומלץ לבדוק באתר ההגירה האמירתי, כדי לראות אם צריך ויזה בעת ההגעה או לקבל מספיק זמן מראש.

הזמנת הנסיעה

אפשר להזמין חדר מפואר עם נוף לים. המחירים משתנים בהתאם לנוף הנשקף מהחדר, וכן מבחינת הגודל וההזמנה, אם רוכשים גם את הארוחות, ולא משתמשים באופציה, אין החזר.

אם רוצים להשקיע, קחו בחשבון להזמין את סוויטות המועדון הכוללות חדרים משפחתיים וגם אפשרויות מרגשות כגון את פוסידון ונפטון שאלו סוויטות מתחת למים.

כל חדרי בית המלון באטלנטיס מאפשרים כניסה חינם להרפתקאות פארק המים ולאקווריום.

אם צריכים התאמות שונות, אפשר לבקש מהקונסיירג' על האפשרויות הזמינות.

הזמנת ארוחות ערב מראש

חשוב במיוחד להזמין מראש, במיוחד אם אתם רוצים להגיע למסעדות  של ידוענים, כגון Nobu Japanese או למסעדה והבר של גורדון רמזי.

יש עוד אפשרויות להגיע למסעדות ללא הזמנה מראש, אם מעדיפים.

תכנון המסלול משדה התעופה לאטלנטיס

אפשר לקחת מונית או לשכור רכבים, שאלו הן האפשרויות הטובות ביותר.  עם ההגעה לאטלנטיס, יש אפשרויות חנייה חינם.

המוניות יחסית זולות בדובאי, וקל לטייל בעיר אך ורק במוניות. אפשרויות זמינות אחרות הן באמצעות אובר או Careem.

הזמינו הליקופטר כדי לסייר בצורה מיוחדת בדובאי ממעוף הציפור

חבילת הסיור היא החל מ-15 דקות ועד ל-60 דקות וניתן להזמין באינטרנט, באמצעות דוא"ל או על ידי הקונסיירג' שבאטלנטיס.

האטרקציות

צאו לגלישות ורכיבות על המים בפארק המים, Aquaventure. אטלנטיס מפורסמת בזכות מגלשות המים המלהיבות שלה, כולל ה- Leap of Faith, שזוהי גלישה כמעט אנכית בגובה של 9 קומות נפילה, שבה עוברים דרך צינור שקוף המוקף בכרישים.

ה- Aquaventureכולל מסלולי מים קשורים שבהם ניתן לצוף בצינור פנימי ולנסוע ברחבי הפארק, מה שכולל 1.6 ק"מ על הנהר. המסלול מחולל גלים ויוצר גאות ושפל שמגיעים לגובה של כמעט מטר.

המסלול מותר לגילאים של 12 שנים לפחות ובגובה של 1.2 מטר, אם רוצים לעלות על מגלשות המים הגדולות יותר באטלנטיס, כולל ה-Aquaconda, מגלשת המים הגדולה ביותר בעולם. אזור המשחקים Splashers מציע מגלשות מים, מסגרות טיפוס שונות ותותחי מים שילדים צעירים יותר יכולים ליהנות מהם.

לשחות עם דולפינים במרץ הדולפינים

המבקרים יכולים להתקרב לדולפינים ולשחק איתם. האטלנטיס מציע תוכניות לאורחים בכל הגלאים ועל פי יכולות השחיה.

המפגש עם הדולפינים מהווה הזדמנות לאורחים בכל הגילאים להשתכשך בבריכה ולתקשר עם הדולפינים, כשהיציאה להרפתקה עם הדולפינים נמצאת בבריכה עמוקה וכוללת רכיבת בטן עם הדולפין. את הכרטיסים יש לרכוש מראש.

חיי המים באקווריום Lost Chambers

ניתן לצפות על חיי המים המגוונים ולהתוודע למיתוס על העיר האטלנטיס. אם מגיעים עם ילדים, זוהי האופציה מצויינת, מאחר ואין הגבלה על דרישות הגיל.

האקווריום מכיל 10 תאי צפייה עם נושאים שונים ומהווה בית למעל מ-65,000 בעלי חיים ימיים ויותר מ-250 סוגי דגים.

תאי האקווריום האבודים, מציעים כמה סיורים חינוכיים והדרכה חווייתית, כולל שעור ביוגה. חלק מהם כוללים כיתות יוגה עם מקום מוגבל וצריך להזמין מראש.

התרגעות בספא Shuiqi

הספא מציע פעילויות להרגעה וטיפול בעור. קיימים גם שירותי מספרה שונים.

Shiseido הוא טיפול פנים וגוף, שנועד לשלב בין המסורות המזרחיות והמערביות, בין טכניקות וטכנולוגיות שונות.

נסיעה למרכז דובאי

העיר מפורסמת בזכות חיי העיר תוססים שלה והארכיטקטורה המרשימה. מומלץ לשקול ביקור בכמה נקודות ציון מפורסים כגון במבנה הגבוה בעולם, ה-Burj Khalifa , בקניון דובאי המפורסם ובמזרקות של דובאי.

אפשר להגיע למרכז דובאי מהאטלנטיס תוך 30 דקות על יד רכב או מונית.

קניון דובאי הוא קניון הקניות הגדול ביותר בעולם והוא המבנה לבידור ולקניות המתוייר ביותר בעולם.

היכרות עם התרבות המקומית בשכונה ההיסטורית, Al Fahidi, או בשווקים לאורך נחל דובאי

מלבד האטרקציות שנמצאות בדובאי ואתרי הנופש היוקרתיים, מומלץ לקח בחשבון ולהגיע לחלק מהאזורים שנותנים טעימה מהתרבות המקומית והמסורתית.

אם יוצאים לטיול של יום במרכז העיר דובאי, בנסיעה קצרה במונית אפשר למצוא את השכונה ההיסטורית, Al Fahidi ושם לראות את צורת החיים בדובאי ולהיחשף לסגנון מסורתי של הארכיטקטורה.

נחל דובאי מקיף את איזור המרכז, ואפשר לראות שם את הסוחרים השונים המציעים את מרכולתם, הכוללת פריטים מהמזרח התיכון ועוד.

עצות:

השמש מאד חזקה בדובאי במהלך כל השנה ומומלץ לוודא שאתם מורחים קרם הגנה עם מסנני קרינה, ובמיוחד אם מבלים על החוף או בפארק מים.

התרבות בדובאי היא אסלמית, ולאחרונה אמנם הוסבה והפכה לעיר עולמית, אך עם זאת, תוך הקפדה על חלק מהרגישויות המקומיות, ולכן התיירים מתבקשים לנהוג בכבוד ובכובד ראש לגבי המסורות המוסלמיות.

אזהרות

מומלץ להימנע מהפגנות חיבה בציבור, מה שעלול לגרום למקומיים להרים גבה.

למרות שמותר לצרוך אלכוהול במקומות עם רישיון, שתייה בציבור אסורה ולכן יש להימנע מכך מחוץ למסעדות ובתי מלון.