קפריסין, מפל המים המרהיב של הכפר פרסטיו אבדזימו, מחוז לימסול.

Waterfall of Prasteio Avdimou, Limassol district

ממערב לעיר לימסול, באזור של מורפולוגיה ותצורות טבע ייחודיות ויופי טבעי מובהק, נמצא מפל מרהיב ניוצר מחזה מיוחד במינו.

מוקף בשטח סלעי ושיחים הצומחים פראי, הוא באמת יוצר סצנה היישר מתוך סרט פנטזיה.

אתר זה ממוקם מדרום לקהילת פרסטיו אבדזימו, Prasteio Avdimou שם הגבעות יוצרות עמקים ייחודיים וקניונים קטנים.

המים, שנשפכים בשפע בעקבות הגשמים העזים של חודשי החורף, מתנפצים מקצה צוק בעוצמה רבה, והופכים לירוק את 'המכתש' הייחודי שנוצר בין גבעות האזור.

צליל המים המתנפצים מהסלע בגובה כה גדול, התמונה יוצאת הדופן של החלל שנוצרה למטה, כמו גם הנוף הפנורמי ממנו יכולים המבקרים ליהנות, כל אלה הפכו את המפל הזה למראה שכדאי ושווה ערוך סיור בכדי לגלות את כפר הקטן הזה במחוז לימסול.

חובבי הצילום ללא ספק יתוגמלו כפליים, מכיוון שהם יוכלו לצלם תמונות שלא נראו במקום אחר באי.

המיקום נגיש בקלות דרך הכביש הראשי של אבדזימו - פראסטיו, ובעקבות השילוט הרלוונטי.

המרחק מלימסול לפרסטיו 36 ק''מ ונסיעה של כחצי שעה, מהכביש המהיר A6 יוצאים לפי שילוט לדרך כפרית F607 עד לכפר פרסטיו.