אני מידען מומחה בתחום המלונאות "רק" 25 שנה. וזה המיידע שאספתי מכל המקורות

Hilton Dubai Palm Jumeirah

פתיחה: ספטמבר, 2021

המלון יפתח במקום מרכז ב-Palm Jumeirah, כשחדריו צופים על נוף הים. המלון מציע שפע של מזון ומשקעות, והרבה חנויות פופולאריות יוקמו במלון. אין ספק שתגלו קונספט חדש לגמרי במקום, של מק'גטיגאן, CLAW BBQ, Jones the Grocer and Barfly.

Address Harbour Point

פתיחה: דצמבר, 2021

בית המלון יהיה בעל שני מגדלים ועם דירות שירות בנמל קריק שבדובאי. המגדל הראשון יכלול 66 קומות, והשני 55, כש-14 קומות ייועדו לאורחי המלון, והוא יציע  בסך הכל 202 חדרים. עם סיום הבנייה בשנת 2021, הוא יהיה המבנה הגבוה ביותר בעולם.

The Dorchester

פתיחה: ברבעון הרביעי, 2021

המלון נמצא במפרץ העסקים, ויהיה המודרני ביותר מבין מלונות Dorchester של רשת המלונות המפורסמת. העיצוב העתידני יכלול שני מגדלים מחוברים (בסגנון Tetris), ויכלול איזור מגורים עם 39 דירות ובריכת גג גדולה. הנכס האולטרה יוקרתי אמור להיפתח בסוף שנת 2021.

Jumeirah Marsa Al Arab

פתיחה: רבעון רביעי, 2021

המלון נמצא נכון לעכשיו בבניה, והוא קרוב למלון החוף ג'ומיירה. המלון היוקרתי בדירוג חמישה כוכבים, יכלול 280 חדרים כשייפתח בסוף השנה הבאה. הנכס יכלול גם 9 ווילות יוקרתיות על המים שכבר נמכרו.

The Royal Atlantis

פתיחה: בתהליך אישור, 2021

האתר ייפתח במועד כלשהו בשנת 2021, והוא יכלול 231 דירות יוקרה, 693 חדרי מלון ו-102 סוויטות. המלון בן 43 הקומות יכלול 90 בריכות שחייה, כולל בריכה מהממת על הגג, התלוייה בגובה של 96 מטר מעל ה-The Palm בקומה 22. המסעדות במלון ינוהלו על ידי מיטב השפים בקנה מידה עולמי.