קפריסין לרנקה, ביקור במועדון הפנאי בחווה לרכיבה על סוסים ליד אגם המלח של לרנקה

HORSE LEISURE CLUB

at Larnaca salt lake

השבוע ערכנו ביקור עם מטיילים בחווה לרכיבה על סוסים. פגשנו במגריכה הוותיקה אלייה וניא שסיפרה לנו על המקום

אלייה מספרת כי ברצונם להזמין את כל המעוניינים בחווייה מיוחדת להצטרף למועדון הפנאי לרכיבה על סוסים שממוקם באזור נמל התעופה החדש של לרנקה

סעו, הירגעו והתיידדו ב-Hors Leisure Club. זוהי חוות סוסים משפחתית מבוססת, עם רקורד מעולה של בטיחות וביקורים חוזרים.

בין אם אתם רק בתחילת הדרך, וקצת עצבניים, או להיפך אתפ רוכבים מנוסים, תמיד יהיה לנו את הסוס והרכיבה בשבילכם. כל הרכיבות כוללות טיפים לרכיבה מהצוות המיומן והידידותי שלנו, ובוודאי תיהנו מנופים מרהיבים או אולי רק משיעור בזירות שלנו!

יש לנו מדריכי רכיבה מנוסים ומקצועיים והעדיפויות העיקריות שלנו הן ההנאה והבטיחות שלכם וכן השגת שאיפות הרכיבה שלכם. בנוסף לכך, יש לנו מתקני לבוש מצוינים לבעלי סוסים משלהם.

אנחנו כל הזמן משדרגים ומשפרים את

מתקנים שיש לנו להציע

- יש לנו 27 אורוות מקורה עם ארנה פנימית, משטח חול עם מערכת ספרינקלרים וגלריית צפייה.

זירה חיצונית מוארת, משטח חול 20x40 מ'.

- הזירות שלנו מספקות תאורה לשיעורי ערב

- הליכון סוסים ל-6 סוסים

- בריכה לסוסים

- 4 כריות גדולות

- יש לנו גם 1600 מ"ר של שטחי דשא זמינים עבור כל ימות השנה.

- חדר הלבשה

אנו מציעים רכיבה בכל הסטנדרטים, ממתחילים מוחלטים ועד רוכבים מתקדמים כולל רכיבה בסגנון מערבי

רוכבים בכל הגילאים, בעלי יכולות וגדלים, כולל נכים מוזמנים להצטרף למועדון הפנאי הסוסים שלנו. אנו עושים כל מאמץ להתאים סוסים ורוכבים לפי הניסיון והיכולת כך שכולם יהנו וייקחו ממנו זכרונות משמחים מהמחוז הטוב ביותר בקפריסין.

בחרנו את הסוסים והפוני שלנו בקפידה בשל הטמפרמנט השקט שלהם והניסיון שלהם בפיתוח כישורי הרוכבים הצעירים. המדריכים המאומנים שלנו מבטיחים שילדים יעודדו לרכוש מיומנויות רכיבה חדשות, תוך שימת לב מיוחדת לבטיחות, תוך שמירה על אלמנט של כיף, על מנת לבנות ביטחון.

אם אתם רוכבים מנוסים, אז במקום שיעור רכיבה על סוסים אולי תרצו לרכוב ף לכיוון אגם סולט לייק או ליהנות מנוף לים מהגבעות שנמצאות במרחק נסיעה קצרה מבית הספר לסוסים.

אכן היתה זו חוויה לרכב לצידה של הגברת אילייה.