היי

בהמשך לפוסטים הקודמים, שבהם סיפרתי לכם על הקטע שלh עם הלמר וציטטתי מהבלוג שלו פוסטים בנושא דברים שחובה לדעת לפני הביקור באיחוד האמירויות וגם על המקומות שחובה לבקר בדובאי -אחרת אל תגידו שהייתי שם הפעם אוסיף רעיונות לאטרקציות נוספות בדובאי .. תקראו:

עוד מקומות שכדאי/רצוי/מומלץ שלא תפספסו בביקורכם

פארק השעשועים IMG

לילדים ולילדים בנשמתם ולאלה שחובבים הרפתקאות שהכרתם עד היום את דיסנילנד או את דיסניוורלד ודומיהם .. זה הזמן להכיר את פארק השעשועים המקורה הגדול בעולם! .

במהלך כל חודשי השנה ובעיקר באם אתם מבקרים בדובאי בקיץ כשבחוץ 50 מעלות וההרגשה היא כמו של ביצה עין במחבת לוהט.. המקום לבקר בו הוא פארק עולם ההרפתקאות IMG .

בתוך הפארק המקורה (וגם בצמוד אליו) מספר "עולמות" לפי נושאים. מגלשות, רכבות הרים הכוללות מספר לופים, סחרחרות, מבוכים ואתגרים נוספים לחובבי אדרנלין במינון גבוה . אזור אוכל גדול עם מסעדות מכל הסוגים .

האזור בשם IMG Boulevard, מציע למבקרים הופעות חיות -מופעי מוזיקה וקרקס שונים במטרה לשעשע את אלו שלא מעוניינים באתגרים רווי אדרנלין.

הפארק פתוח כל השנה. כרטיס הכניסה לפארק הוא 250 AED המאפשר כניסה חופשית לכל המתקנים וההופעות .

ניתן להגיע לפארק IMG באמצעות מונית מתחנת המטרו של קניון דובאי או רכב שכור (חניה בשפע)

מתחם הצפרות RAS AL KHOR

אזור שתוחם בסוף המאה הקודמת, שנמצא במזרח דובאי והוכרז כשמורת טבע – מקדש לחובבי הצפרות. השמורה שטופחה בכספים רבים מספקת בית גידול בטוח לעשרות רבות של מיני ציפורים, כולל עופות נודדים המגיעים לשמורה מכל רחבי העולם והיהלום שבכתר -מאות פלמינגואים נהדרים.

באזור השמורה קיימים 3 מסתורים בהם אורחים וצלמים יכולים לצפות בציפורים השוהות באגמי הצפה מלאכותית גדולה שבוצעה ממימי נחל דובאי הקרוב לשמורה. פלמינגו, אנפות מכל הסוגים, קורמורנים, ומגוון ציפורים מדהים במופע טבע אמיתי ומיוחד ביותר.

הכניסה לשמורת San Ras al Khor Wildlife Sanctuary היא ללא תשלום.

הציפורים מוזנות פעמיים ביום, זמן האכלה בבוקר הוא 9-9.30 בבוקר ושעת האכלה אחר הצהריים היא בסביבות השעה 15:00 ומומלץ לבקר בה בשעות הבוקר המוקדמות לפני שהחום המעיק נופל על העיר שמגדליה נראים היטב מרחוק.

גן הפרחים הגדול בעולם – Dubai Miracle Garden

הביקור בגן הפרחים מבטיח חוויה לא נשכחת. הגן שנחנך לפני כ-15 שנה מהווה אטרקציה תיירותית גדולה בקרב המבקרים בדובאי בתקופת החורף בלבד . למבקרים מחכים 50 מיליון פרחים בכל הצבעים והצורות ו -250 מיליון צמחים, זהו גן הפרחים הטבעי הגדול בעולם ופתוח בין החודשים נובמבר למרץ בלבד.

בין הפרחים זרועים דוכני אוכל מסוגים שונים ומחירי הכניסה הם כ-14 יורו לבוגר וכ-10 יורו לילדים עד גיל 12.

מומלץ להגיע מוקדם לפני שהמוני המבקרים מציפים את הגן. באם תיקחו מונית ממרכז העיר דובאי היא תעלה לכם כ-35 AED .

חוויה מומלצת שחובה שלא להחמיץ.

משטח גלישת הסקי המקורה הגדול בעולם

SKI DUBAI מקום שיכולת עד עכשיו רק לדמיין . אתר סקי ענק (מעל ל4000 מ"ר ) שכולו מקורה ומקורר , המציע משטח סקי אמיתי , מעליות ושלל פעילויות כאלה שמוכרות לכם מאתרי הסקי באירופה .(וגם פינגווינים ממקום אחר בעולם) שווה ביקור - גם אם אינכם גולשים המתחם נמצא בקניון האמירויות הענק .

ספארי חולות

דובאי נטועה באמצע המדבר . עוד מהמטוס תוכל לראות את ים הדיונות המקיפות את העיר. מספר חברות מציעות לאורחי המלונות טיולי "ספארי חולות" הנערכים באמצעות ג'יפים מצוינים הנהוגים ע"י נהגים מקצועיים (וזה מקצוע!)

החברות אוספות את המטיילים מוקדם בבוקר או לקראת ערב. טיול הספארי כולל נסיעה אתגרית בגיפ על גבי דיונות של חול עמוק . נסיעה אתגרית ברמה כזו לפעמים הלב מחסיר פעימה מפחד התרסקות . בנוסף לנהיגה על גבי הדיונות חברות מציעות ללקוחות שלל פעילויות נוספות כגון רכיבה על גמלים, סקי חולות, קורס קעקועים, ארוחות בוקר או ארוחת ערב תוך צפייה במופע ריקודים ולהטוטי אש.

חוויה יקרה, תיירותית כשחלקים ממנה מוכרים לחובבי הטבע והמדבר המגיעים מארץ מדברית כישראל.

אז שמעתם על דובאי ועל בורג' חליפה- הבניין הגבוה בעולם. אז עכשיו זה הזמן לצפות בחבורת עטלפים שקופצים מראש המגדל .. וגם מצליחים להגיע למטה... חובת צפייה.

בפוסט הבא : פרק מרענן ורטוב- על חופים ופארקי מים שלא תשכחו לאחר שתהיו בהם (במיוחד כשבחוץ 45 מעלות בצל) :-)

ועוד דבר חשוב – השתמשתם במידע ובטיפים שרשמתי כאן . תשלחו ותעדכנו את החברים. ביקרתם בדובאי  ויש לכם מידע ועדכונים אלי ולמטיילים שאחריכם - עדכנו כאן למטה . זה חשוב . תודה