אם אתם מומחים ביצירת מסלולים מותאמים להעדפות האישיות. אם אתם בעלי ידע, מקצועיות ואת תחושת החופש המוחלטת – מה שמאפשר לכם להתמכר לפנטזיות שלכם וליהנות מטיול מושלם לאיחוד האמירויות הערביות.

התאימו את הטיול היומי שלכם לדובאי בכדי לראות את הדברים שמעניינים אותך. בחרו את המסלול המשפחתי לאטרקציות שיעניינו ילדים כמו פארק המים. נסו את מסלול הטיול הנינוח אם אתם מעדיפים לנוע בקצב רגוע ואו במסלול שישתלב ככל האפשר בכל האתרים כמו מוזיאון דובאי, השווקים המקומיים והמסגד הגדול. אם אתם רוצים להתמקד רק באתרי חובה ( קונקשן או ביקור עסקים, אז השתמשו במסלול האטרקציות המובחר שנבנה עבורכם.

עם הידע שצברתם הכינו לכם לוח זמנים מדוקדק ( כמה ללכת מאטרקציה לאטרקציה מה עושים כל יום בסדר אופטימלי עם זמני שהייה מומלצים בכל אטרקציה ותגלו שדי לראות הכל צריך להיות כמה חודשים) . חפשו באינטרנט את הכלים איך לקבל כרטיסים מראש ולהימנע מתורים ארוכים – במיוחד למסגד הגדול, אקווריום דובאי והכפר הגלובלי המרשים ועוד. יש אטרקציות שכדאי לכם ועשויות להתאים לכם לכמות ימים אלו ( בורג ‘ח’ליפה בדובאי -תצפית, הכפר גלובלי, איי פאלם, טרקטורונים, גמלים, דיונות אדומות, ספארי, מנגל, סיורי הופ-אוף הופ-און, – בורג ‘ח’ליפה, Jumeirah מסגד, איי פאלם, אקווריומים, מוזיאון זהב, השוק הישן בדובאי והשווקים, סיורים רגליים ועוד סיורים מקומיים)

המבנה הבסיסי של התוכנית נבנה על סמך ניסיון של 19 שנה בדובאי. החוכמה לתכן לוח הזמנים אופטימלי שיחסוך לכם זמן וכסף רב.

אני יכול לתכנן עבורכם עשרות מסלולי טיול מאד מפורטים: ליום, יומיים, שלושה, ארבעה וחמישה ימים

המיטב של דובאי ביומיים לאנשי עסקים

תכננו את היומיים שלכם בדובאי באמצעות מסלולי טיול עבור משפחות לאטרקציות ידידותיות לילדים עם אקשן, כמו אקווריום דובאי וההורים בורז ‘חליפה וקניון דובאי. עבור מי שרוצה להקל עליו, מסלול הנינוחות כולל אתרי חובה והרבה זמן לשוטט באזור באסטאקיה. תוכלו להתמקד רק באטרקציות המובילות כמו מסגד ג’ומיירה ומגדלי האמירויות או כמה שיותר תוך יומיים.

דובאי ביומיים

עם יומיים תחקרו את דובאי תוכלו ליהנות ממראות תרבותיים כמו בית המורשת, המסגד הגדול וסיור במסגד ג’ומיירה. תבקרו באזור ההיסטורי בבאסטאקיה ובמצפה הכוכב האולטרה-מודרני של בורג ‘חליפה. מיצאו זמן לבאקווריום דובאי ובקניון דובאי, כמו גם קניות בשוק הזהב, שוק התבלינים ובהינדי ליין. אטרקציות מובילות נוספות הכלולות במסלול זה הן מגדלי האמירות ומזרקות דובאי.

ראה הכל בדובאי ביומיים

עשו כמה שיותר עם מסלול הנסיעה היומי הזה לדובאי. תוכלו לסחוט מראות תרבותיים והיסטוריים כמו בבאסטאקיה, המסגד הגדול, הינדי ליין ומוזיאון דובאי ואז לבקר בשוק התבלינים ושוק הזהב. לנסוע לפסגה של בורז ‘חליפה וגם לקפוץ למתחם הקרח של דובאי, האקווריום של דובאי וקניון דובאי. ועדיין יש זמן לפארק דובאי קריק ולמזרקות דובאי המרהיבות.

דובאי בתכנית נוחה של יומיים

אם אתם לא רוצים להסתובב, השתמשו במסלול שני ימים זה שמביא אותכם בנוחות ממקום למקום מתאים לבקר באתרים המעניינים ביותר של דובאי. לטייל בין החנויות בהינדי ליין, ראה את המסגד הגדול ובקר במוזיאון דובאי. ספגו את האווירה בבאסטאקיה ובקרו במרכז להבנה תרבותית. ראו את דובאי ממרומי בורג ‘חליפה ותיהנו מהאקווריום של דובאי. הירגעו בקניון דובאי וסיימו עם המופע של מזרקת דובאי.

דובאי ביומיים למשפחות עם הילדים

מסלול טיול זה ליומיים למשפחות בדובאי מבטיח כיף ללא הפסקה. הקדישו את היום לאטלנטיס, נהנה מפארק המים אקוווונטורה, האקווריום של הצ’יימס האבודים והחוויה האחת על אחד עם דולפינים במפרץ דולפין. למחרת בקרו בתצפית של בורג ‘חליפה, באקווריום של דובאי ובמשטח הקרח של דובאי. משאיר זמן לקניות בקניון דובאי והופעה מרהיבה של מזרקות דובאי.