מספר מותגי אירוח הכריזו על פתיחת בתי מלון חדשים והרחבות מותגים על פני מגזרים שונים.

אקור, הודיעה על פתיחתו הרשמית של Adagio Premium The Palm, שהוא מלון הדירות השני של Adagio Premium שנפתח ברחבי העולם. הופעת הבכורה של מקום האירוח נועדה להציע למטיילים חווית אורח שאין שני לה במחיר אטרקטיבי. הנכס בעל 12 הקומות כולל 163 דירות שירות מרווחות, עם 94 דירות סטודיו ו -69 דירות חדר שינה אחד. מתקני החדר כוללים מרפסות פרטיות, מקלחות גשם, מטבח מאובזר במלואו, מתקני כביסה, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, טלוויזיית LED HD ואוכל בחדר 24 שעות ביממה.

ג'וליה שמנה המנהלת ב- Adagio Premium The Palm, אמרה כי Adagio Premium The Palm נועד ליצור סביבה שבה כולם מרגישים את החום שבחזרה הביתה. “בשבילי הבית הוא המקום בו אתה יכול להרגיש בנוח ולהיות נינוח. יש לי צוות מדהים ויחד אנחנו נלהבים להרחיב שירות אמיתי. אנו מוכנים לחולל שינוי עם חווית אירוח אותנטית בסביבה מודרנית, כך שכל האורחים שלנו יוכלו לקחת משהו יפה. "

מריוט בונבוי, עם תיק 30 מותגי המלונות של מריוט אינטרנשיונל, הודיעה גם על הרחבת מלונות אלופט ומלונות אלמנט באיחוד האמירויות עם פתיחת אלופט אל מינה, דובאי ואלמנט אל מינה, דובאי. שני המלונות החדשים עונים לביקוש הגובר במהירות ליעדים עירוניים תוססים ולחוויות בית-חוץ. המלון ממוקם על דרך שיח 'רשיד בשכונת אל רפה, בסמיכות לאטרקציות המפורסמות בעיר, ומציעים מבחר וגמישות לנוסע העולמי של ימינו.

"דובאי היא יעד משגשג עבור מטיילים פנאי ועסקים המחפשים חוויות מקוריות", אמר סנדייפ ווליה, סגן נשיא האזור של איחוד האמירויות הערביות במריוט אינטרנשיונל. "מלונות אלופט ומלונות אלמנט הם שני מותגים ייחודיים המספקים גישה רעננה לשירות עיצובי, יעיל וחם, והכל במחיר אטרקטיבי. החללים האקלקטיים של מלונות Aloft משגשגים בעיצוב נועז ובתכנות למוזיקה חיה, בעוד העיצוב הארגונומי של אלמנט והאתוס המודע לסביבה מדברים על המטייל הבריא והפעיל של ימינו. "

"אנו שמחים לפתוח את דלתות אלופט אל מינה, דובאי ואלמנט אל מינה, דובאי ולהזמין את האורחים לחוות כל אחת מחוויות החתימה של המותג", הוסיפה טולגה ס לאצ'ין, מנכ"לית האזור, מריוט אינטרנשיונל. "בין אם אתם מחפשים שהייה ארוכה וגמישה יותר עם כל נוחות הבית ובין אם תיהנו מהתכנות התוסס של אלופט, שני הנכסים החדשים הללו מציעים את המיטב משני העולמות באחד המקומות המזמזמים בעיר."

באופן דומה, מלונות NH אמורים לצאת לראשונה באזור המזרח התיכון בהמשך השנה עם השקת NH Dubai The Palm. נכון לעכשיו בשלבי הפיתוח האחרונים, הנכס החדש בן 533 המפתחות יפתח את שעריו בדצמבר. NH Dubai The Palm יהיה חלק מ- Seven Hotel & Apartments, פיתוח לשימוש מעורב המורכב ממגדל אירוח ומגדל מגורים. הנכס החדש בן 14 הקומות יציע 227 חדרי אירוח וסוויטות במלון, בנוסף ל -306 דירות שירות.