כשמדובר בבתי מלון ובתי נופש מפוארים המתהדרים בדקדנטיות ובמלכותם של ארמונות מלוכה מרחבי העולם, מעטים רשתות האירוח שיכולות להתאים לשפע של מלונות קמפינסקי באיחוד האמירויות הערביות. קמפינסקי, מותג ידוע בתעשיית התיירות, כולל קהל לקוחות נישה באיחוד האמירויות הערביות, שאוהב את בתי המלון הגדולים מהחיים ואת בתי המגורים הידידותיים למשפחות.

מאז 1879 כשהשיקה את בית המלון הראשון, קבוצת קמפינסקי חיפשה השראה אדריכלית מארמון ורסאי. אותה יוקרתיות והכישרון האמנותי הובאו לאיחוד האמירויות מקבוצת מלונות היוקרה הוותיקה ביותר באירופה.

נכון לעכשיו, למלונות קמפינסקי יש מגוון עצום של מלונות ייחודיים ומודרניים ברחבי העולם. בסך הכל, הקבוצה מפעילה יותר מ -70 מלונות חמישה כוכבים ברחבי 31 מדינות.

ארמון אמרלד בפאלם ג'ומיירה הוא מלון קמפינסקי מדהים בדובאי המציע את אחת מחוויות האוכל והפנאי הטובות בעיר.

ארמון אמרלד ארמון קמפינסקי דובאי, בהשראת ארמונות אירופאים היסטוריים, כולל חדרים וסוויטות יוקרה שונות, חוף פרטי בגודל 500 מ 'ובריכת לגונה.

האורחים יכולים גם להירגע בספא ובסלון של סינק מונדס המציע 23 חדרי טיפולים. ארמון איקוני זה על שפת הים מזמין אתכם לחוות את הפאר של דובאי בצורה ייחודית.

אורחי המלון יכולים לבחור בין חדרים וסוויטות מרווחים המעוצבים בסגנון איטלקי ייחודי.

לארוחות, ארמון אמרלד דובאי כולל שמונה מסעדות, כולל MIX מאת אלן דוקאסה. במלון קמפינסקי אמרלד פאלאס יש גם מועדוני ילדים ובני נוער ייעודיים, מה שהופך אותו ליעד משפחתי בדובאי. זהו גם אחד המלונות הטובים ביותר אם אתם מתכננים ירח דבש בדובאי .

מלון Emerald Palace Kempinski Dubai נמצא על האי המלאכותי המיוחד, פאלם ג'ומיירה, והינו אחד מהמלונות המרשימים ביותר בדובאי. הוא נבנה בהשראת הארמונות האירופאיים שנבנו במאה ה-18 וכולל בתוכו 391 חדרים מרהיבים, ביניהם גם ווילות וסוויטות מפנקות. תוכלו ליהנות במלון הזה מ-500 מטרים של חוף ים פרטי, ממגוון מסעדות משובחות ומבית קולנוע פרטי.

מדריך הטיולים שלי בדובאי נתן ציון כולל: 9/10 (אשמח לתת את פרוט של פרמטרים שהביאו לדרוג הסופי )