קפריסין, ביקור וטעימות ביקב לגריה בכפר סלאמיו, מחוז פאפוס.

Lagria Winery, Salamiou, village, Paphos district

יקב לגריה ממוקם בכפר סלאמיו שבאזור פאפוס, בגובה של 700 מטר.

הבעלים של היקב הקטן הוא נשיא קהילת סלמיו מר' קוסטאקיס אבגוסטי.

והוא מספר :

אנו מאמינים כי הכנת יין טוב היא מיומנות אך הכנת יין משובח היא אמנות ואת האומנות הזו אנו מתכוונים להמשיך ולפתח ותמיד עם תשוקה.

ביקב ארבעה יינות ובין יינות הענבים שלהם ניתן למנות את קסיניסטרי, קברנה סוביניון ומאברו.

היקב עבר לבניין חדש עם ציוד ייצור יין מודרני ובעל קיבולת שנתית של 100.000 בקבוקים.

ליד היקב בתי נופש בבניינים מפורסמים משוחזרים עם קסם ואופי ייחודי.

הקוטג'ים ממוקמים באזור כפרי יפהפה עם נוף הררי מרהיב.

הוסיפו פינוק מפואר לחופשה שלכם והתרווחו בג'קוזי מבעבע מתחת לכוכבים וכוס יין מול האח.

היקב נותן מענה לכל האירועים המשפחתיים, החברתיים והארגוניים,

חתונות, תנו להם להיות חלק מהחתונה הייחודית והכפרית שלכם באמת.

היקב יוזם גישור בין תרבויות על ידי יצירת מפת טעמים, דרך אוכל, שתייה, מוסיקה, ריקוד ותערוכות.

מספר בריאן מהכפר טלה : "גרתי בקפריסין 12 שנים ובאותה תקופה ביקרתי ביקבים רבים כדי לטעום ולקנות יינות מקומיים.

כצרכן יין אדום, הקברנה הכי טוב שניסיתי מגיע מיקב לגריה.

שלושת האדומים שלהם כולם טובים אבל הקברנה סוביניון הוא בצמרות.

אם אתה רוצה לטעום את היין עם אוכל קפריסאי ביתי, לך לארוחת צהריים של יום ראשון בטברנה לגריה".

מספר שרלוט : "ביקרנו בסלאמיו בספטמבר אשתקד וחווינו את חווית החג הנפלאה ביותר.

אחותי ואני ביקרנו בקפריסין פעמים רבות עם המשפחה, אך הכפר הזה הוא משב רוח רענן.

ארכיטקטורה מסורתית וקבלת פנים חמה מצד המקומיים המענגים המתינו לנו עם ההגעה. סלמיו שוכן בהרים בין מטעי זיתים ושבילי הרים מדהימים.

יש כל כך הרבה מה לראות בקרבת מקום, כולל מנזר אתרי מורשת עולמית, יקב מענג, טברנות מדהימות וגשרים ונציאניים, שם כמה דברים.

שרלוט ובעלה החזירו באהבה כל כך הרבה היבטים של הכפר הזה ליופיו המקורי, הקוטג'ים המדהימים אינם יוצאי דופן.

שהותנו הייתה מרגיעה ומספקת תרבותית. הקוטג'ים מלאי נוחות אך גם מסורת, הם נעימים ובכל זאת אתה מרגיש שאתה צועד לקצב חיים פשוט ועדין יותר.

אם אתה רוצה להירגע, אני באמת לא יכול לחשוב על מקום טוב יותר.

השכן שלנו היה מענג וגרם לנו להרגיש רצויים, כמו גם שרלוט ומשפחתה.

אני ממש יכול להמליץ ​​לבקר ולהישאר קצת בסלמיו, אתה צריך לראות את זה כדי להבין באמת את המקום הזה. תודה לכולם שם על כך שכולנו התקבלנו בכפר בברכה.