אתר הנופש ראפלס -Raffles Palm Dubai יהיה אתר הנופש הראשון של המותג באזור, ויvhu cu שמונה מסעדות וברים חדשים

אחת ממגרשי המלונות של סהר המערבי של פאלם ג'ומיירה עומדת לקבל זהות חדשה, כאשר ארמון האזמרגד יהפוך לאתר הנופש הגדול והראשון במזרח התיכון עם פתיחתו לקראת סוף שנת 2021.

אתר הנופש ראפלס אמור להיות "אולטרה נכס "יוקרתי", המשתרע על החלקה של 100,000 מ"ר, מזרחית (ובורג 'אל ערב), על האי והארכיפלג הגדולים ביותר מעשה ידי אדם בעולם.

הכניסה לפתיחה בין אוקטובר לדצמבר 2021, אתר הנופש יאכלס 389 חדרים, סוויטות ווילות, כולם עם גישה לשירות המפורסם של רפלס.

הנכס אמור להיות ביתם של שמונה מסעדות וברים חדשים. אם יש מאמצים אחרונים של קבוצת Accor בעיר ( Taiko , Brasserie Boulud ו- The Nine Gastropub ב- Sofitel Dubai The Obelisk), הדקל עומד בפני כמה אפשרויות אוכל מרשימות חדשות.

ב- Raffles The Palm Dubai יוקם גם ספא Cinq Mondes, עם 23 חדרי טיפולים ושתי סוויטות ספא ​​פרטיות, בנוסף לבריכת השחייה המקורה הגדולה ביותר בדובאי.

אתר הנופש ישיק מועדון חוף שמבטיח בידור חי לצד מטבח ים תיכוני.

מתקנים אחרים המוצעים במלון על חוף הים כוללים קולנוע, מועדוני ילדים ובני נוער, ובריכת שחייה ייעודית לילדים, לצד ספורט ימי כולל מסלולי סירות רגליים וצלילה.

Raffles The Palm Dubai, פתיחה ברבעון הרביעי 2021.