קפריסין, בית קפה ''הכבשה האדומה'', הקפה שגנב את לבה של ניקוסיה

''Red Sheep coffee'' :The coffee that stole the heart of Nicosia

בשנים האחרונות שוטף גל של בתי קפה חדשים את מרכזי הערים בקפריסין.

רשת בתי הקפה ''הכבשה האדומה'' כבר קישר את שם המותג שלו לקפה הטוב ביותר עבור רבים בקפריסין.

כשמו כן הוא, "פלש" באופן דינמי לאי כמו גם לרחבי העולם, וכתוצאה מכך יצר שינוי באופן בו אנו נהנים מקפה טוב.

רשת בתי הקפה ''הכבשה האדומה'' הביא מותגי קפה חדשים, זנים ואיכויות חדשים ממקומות שונים בעולם, אך מעל הכל הביא השכלה וידע על המשקה האהוב ביותר על פני כדור הארץ.

מעולם הקפה החדש יחסית המתואר במילה אחת בלבד: "התמחות", יש מותג בתי קפה שבלט וגנב את ליבם של חובבי הקפה בניקוסיה, לעת עתה, מכיוון שהוא צפוי להתרחב מחוץ לעיר הבירה.

ארבע סיבות מדוע התאהבו ברשת בתי הקפה ''הכבשה האדומה''

1. מותג קפה קפריסאי:

זה אולי נראה מוזר, אבל Red Sheep Coffee Co. היא רשת הקפה היחידה שהחלה את דרכה מקפריסין כמותג קפריסאי לחלוטין והצליחה לגדול עד כדי כך שהחברה הקפריסאית הטהורה השיגה זאת נגד ענקי מותגים בינלאומיים שזיהו הזדמנות עסקית בקפריסין, Red Sheep Coffee בלטה והצליחה בשל המסירות, האהבה וההתמדה לתוצאה הטובה ולעבודה הקשה של הצוות שמרכיב אותה.

2. סיפור סינדרלה: המסלול של רשת בתי הקפה ''הכבשה האדומה'' האדומות הוא "סיפור הצלחה" של מה שאתם לא רק יכולים להעריץ, אלא גם להרגיש גאווה בזה, במיוחד אם אתם לקוחות.

מזה 6 שנים כחנות הקפה האהובה ביותר על מר' אגולוגי אומולוגיטים, ''הכבשה האדומה'' התפתחה לרשת של 5 בתי קפה כיום בניקוסיה, כשהאחרונה, של רובע Engomi, נפתחה, בהצלחה, באמצע המגיפה של קוביד -19. זהו גם המשבר הגדול ביותר שעומד בפני תחום הקייטרינג בשנים האחרונות.

3. אובססיה לאיכות ושירות:

לא משנה כמה זמן עבר מהיום בו הגיש את האספרסו הראשון שלו, ולא משנה כמה בתי קפה של "כבשים אדומות"" פעלו מאז, יש משהו שנשאר ללא שינוי. האיכות הגבוהה של קפה בכל משקה היא משהו שתוכלו לצפות לו בכל חווית ''הכבשים האדומות''.

4. מותג זכיינות עם תרבות בתי קפה מיוחדים מקומית :

בתור "חובבי הכבשים האדומות", המומחיות השכונתית שאהבנו לפני 6 שנים, נשמרת בכל בית קפה, גם כיום כשהמותג גדל ומתפתח לאחת הזכייניות החשובות ביותר בתחום.

העתיד של אשת בתי הקפה Red Sheep Co.

בסביבה תחרותית יותר, מוכיח שהתמדה באיכות, גם כאשר זה אינו הפיתרון הקל ביותר, מתוגמלת ולאורך זמן היא ה"השקעה" הטובה ביותר.

לאחר שכבר קשרנו את שם המותג שלו לקפה הטוב ביותר עבור רבים בקפריסין, אנו רואים שזה יותר מוודאי שרשת ''הכבשה האדומה'' תהיה בקרוב אחד השמות האהובים ביותר בתחום הקפה, לא רק בניקוסיה, אלא גם בקפריסין כולה.