כדי לתכנן את המסלול שלכם באבו דאבי בהתאם לצרכים ולהעדפות שלכם. צריך ידע, מקצועיות ותחושת חופש מוחלטת, דברים שיאפשרו לכם להתמכר לפנטזיות שלכם וליהנות מטיול מושלם לאיחוד האמירויות הערביות ובפרט, לעיר הבירה אבו דאבי (Abu Dhabi). בין אם אתם מעוניינים בטיול לכל המשפחה, טיול נינוח או טיול שמשלב בתוכו את כל האטרקציות המרכזיות של אבו דאבי – וכך תוכלו לתכנן לוח זמנים מדוקדק במחיר משתלם במיוחד.

המבנה הבסיסי של התוכנית נבנה על סמך ניסיון של 19 שנה בדובאי. החוכמה לתכן לוח הזמנים אופטימלי שיחסוך לכם זמן וכסף רב. אפשר לתכנן גם עשרות מסלולי ליום, יומיים, שלושה, ארבעה ומישה ימים

מסלולי טיול של יומיים באבו דאבי:

המיטב של אבו דאבי ביומיים:

עם יומיים באבו דאבי, תוכלו להוסיף למסלול הטיול שלכם גם בילוי מהנה על חוף הים, ביקור בגן החיות של איחוד האמירויות, וכמה שעות מהנות בעולם הפרארי, אחד מפארקי השעשועים המרשימים באבו דאבי, שמוקדש כולו לרכב הפרארי וכולל בין היתר גם את רכבת ההרים המהירה ביותר בעולם. בערב, תוכלו ללכת ולהתרשם מגשר שייח' זאיד, שידוע בזכות התאורה המרהיבה שלו.

לראות כמה שיותר אטרקציות ביומיים באבו דאבי:

הוציאו כמה שיותר מהיומיים שלכם באבו דאבי. בנוסף ליום שכבר הצגנו לכם, עם יומיים תוכלו להכניס גם ביקור בבית החולים לבזים של אבו דאבי, שם תלמדו אודות העופות המרשימים הללו. בקרו גם במוזיאון הרכבים הלאומי של האמירויות והרחיקו אל אחת מהמצודות העתיקות והגדולות באזור, מצודת אאל ג'האילי, שנמצאת בעיר הסמוכה לאבו דאבי. בקרו גם בפארק עצום ממדים, שבו תוכלו ליהנות מטבילה במעיינות חמים. אם יישאר לכם זמן, חיזרו לאבו דאבי ובקרו גם בגן החיות של האמירויות.

אבו דאבי בתכנית קלילה של יומיים:

עם יומיים באבו דאבי, תוכלו ליהנות מטיול רגוע עוד יותר. בנוסף ליום שכבר הצגנו לכם, ביום הטיול השני תוכלו לבקר בבית החולים לבזים של אבו דאבי וללמוד אודות היצורים המופלאים הללו. תיהנו מצהריים בעולם הפרארי של אבו דאבי, שמוקדש כולו לרכב הפרארי, וסיימו את היום על חוף הים באי יאס.

אבו דאבי ביומיים למשפחות עם ילדים:

עם יומיים באבו דאבי, תוכלו להוסיף למסלול הטיול המשפחתי שלכם כמה שעות מהנות על חוף הים של אבו דאבי. בקרו גם בכפר המורשת של אבו דאבי, שם תוכלו לקחת את הילדים שלכם חזרה בזמן אל התקופה שלפני מציאת הנפט באמירויות. סיימו עם תצפית מרהיבה על העיר, ממרפסת התצפית הגבוהה באבו דאבי.