קפריסין, ביקור בחוות החמורים בכפר קלוקדארה פאפוס

Argonaftis Tours Kelokedara Donkey Farm, Kelokedara Village, Paphos district

חוות החמורים נמצאת בכפר קלוקדארה Kelokedara מחוז פאפוס.

הקונספט של חוות החמורים כפי שמספר מנהל החווה:

בשנת 1998 הגענו לרעיון להקים חוות חמורים ליד הכפר קלוקדארה, שם נספק מחסה וטיפול וטרינרי לחמור קפריסין, שהיה על סף הפיכתו למין בסכנת הכחדה.

החלק השני של הרעיון היה ליצור מוצר טיול בלעדי וחריג, דרך להביא את הפרויקט שלנו לעין הציבור ולהפוך אותו לזמין לתיירים הרפתקנים ליהנות ממנו.

זה איפשר לנו לתת ללקוחותינו את ההזדמנות לראות את החמורים בסביבתם ולשלב מפגש עם כפרי אמיתי בקפריסין, אירוח מקורי, חוויה קיצונית, כיף, הרפתקאות, אוכל טוב ובידור בלתי צפוי.

כל האווירה יוצאת דופן; אתה לא באמת יכול להבין את זה, עד שאתה חווה את זה בעצמך!

זהו יום בילוי ייחודי לכל הגילאים, מילדים ועד סבים וסבתות.

השאלונים הרבים שלנו כמו גם ספר האורחים בחוות החמורים מספקים נתונים סטטיסטיים מעניינים: 100% שביעות רצון לקוחות; 50% היו רוצים לחזור שוב; ו -10% שואלים אם הם יכולים לבלות את הלילה בחווה.

מטרתנו מתמקדת לא רק בסיפוק שאנו מעניקים לאורחים שלנו, אלא גם בתוכנית הרבייה הבריאה שהקמנו לטובת 90 החמורים שאנו מחזיקים.

כמה נקודות חשובות:

כל חמור נושא שבב תת-עורי ​​ויש לנו תוכנית החזקה של טיפול רפואי מונע לכל בעלי החיים.

מיקום חוות חמורים: החווה ממוקמת בשטח של 19 דונם כ- 30 ק"מ מזרחית לפאפוס בעמק נהר זירוס, אחד החלקים הבלתי מםותחים והשלווים ביותר באי.

הנוף היפה, מגוון הצמחים וחיי הבר והצלילים האותנטיים של הטבע באזור זה, הופכים אותו לתפאורה המושלמת לחובבי הטבע.

המתקנים שלנו מנסים להשתלב בסביבה הטבעית.

אבן ועץ הם החומרים העיקריים ואנחנו יכולים להכיל עד 160 אנשים לארוחות צהריים או ערב במהלך חודשי החורף,

ו -300 איש ומעלה בקיץ.

רכיבה על חמור:

לכל המבקרים תהיה הזדמנות לפגוש וללטף את העיר הקטן הידידותי

לפני הרכיבה מתקיים תדרוך בטיחות כיצד לרכוב ולשלוט על החמור בקפריסין.

כל רוכב יוערך על פי משקלו ויינתן לו החמור המתאים.

לאחר מכן נתחיל ברכיבה שלנו שתיקח אותנו במשך כ- 25 דקות דרך אפיק הנחל ולאורכם של מסלולים כפריים החולפים על פני רועים מקומיים עם עדרי הכבשים והעזים הרועים.

כל רכיבת החמורים מתנהלת בפיקוח של הצוות המקצועי שלנו על מנת להבטיח בטיחות ונוחות לכולם.

בקצה העמק בגבעות נמצא את מנזר סינדי

ה -16.

ברגע שנגיע למנזר, יהיה לנו בערך הפסקה של 20 דקות להדרכה, כיבוד קל וזמן פנוי לביקור במנזר.