תמונה מייצגת עבור הפוסט: חלק 5- מצפון וויילס עד לגלזגו
20/02/2019 1
18.06- נסיעה לצפון וויילס החזרנו את הסירה בבוקר ובעלי המקום הזמינו לנו מונית לצ'סטר, משם לקחנו רכבת לbetws y coed. היה לנו שעתיים מהרגע שהגענו לתחנת הרכבת עד שהרכבת הגיעה ורצינו להשאיר את המ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: חלק 3- באת וקארדיף
14/02/2019 4
3.06- נסיעה לבאת' לאחר הפסטיבל בווימות' לקחנו רכבת לבאת' בנסיעה ישירה של כשעתיים. את החדר הבא הזמנו מairbnb, נמצא ב14 Denmark Rd, והוא לא היה ממוקם במרכז באת' (בעיקר בגלל המחירים היקרים) אך ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: חלק 4- שייט תעלות
14/02/2019 4
בין התאריכים 11-18.06 היינו בשייט תעלות ולכן אני לא אתאר כל יום כמו שעשיתי עד עכשיו אלא אספר על החוויה באופן כללי. עוד לפני שהתחלנו לתכנן את הטיול שלנו, ידעתי שאני רוצה לעשות שבוע שייט בבריט...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: חלק 2- ברייטון ו-ווימות
11/02/2019 4
27.05- נסיעה לברייטון הנסיעה לברייטון לא הייתה כל כך חלקה כמו שציפינו, נסיעה באוטובוס של כשעה וחצי מתחנת ויקטוריה לברייטון. הגענו כ10 דקות לפני האוטובוס לרציפים ובגלל שהתחנה גדולה לקח לנו זמ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: חלק 1- לונדון!!
10/02/2019 4
בפוסט הזה נמצא החלק הראשון של הטיול שלנו בבריטניה- לונדון בייבי! 22.05- נחיתה בלוטון (לונדון) טסנו בטיסה של איזי ג'ט ונחתנו בלוטון בשעות אחר הצהריים. את ההגעה ללונדון עשינו באוטובוס שהזמנו מ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: 68 יום בבריטניה בלי רכב
08/02/2019 4
בתור הטיול הגדול אחרי הצבא החלטנו אני (22) ובן זוגי (אלכס, 24) לטוס לבריטניה. התכנון המקורי היה להשכיר רכב לכ3 חודשים אך לאחר השוואת מחירים החלטנו שאנחנו לא רוצים להוציא את רוב הכסף שחסכנו ל...