נופים, תרבויות, אנשים וחוויות חדשות – עולם הטיולים שייך לכולם. חשוב לנו לאפשר לכל לקוח, עם או בלי מוגבלות, שירות שוויוני ונגיש, רגע לפני שיוצאים לטיול המופלא הבא. אנו בקבוצת "למטייל" פועלים במרץ על מנת להעניק שירות מעולה לכל לקוח באשר הוא.
אנו רואים לקוחות עם מוגבלות כלקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לשרותי למטייל, בין אם באתר האינטרנט שלנו, ובין אם בסניפי רשת הציוד ברחבי הארץ. לכן, בתקופה האחרונה עברנו תהליך הנגשה רוחבי בסניפים ובאתרי האינטרנט שלנו, על מנת להיות ערוכים לכל לקוח עם מוגבלות כלשהי.
מה עשינו ואילו אמצעי נגישות קיימים בכל סניף ברשת?
בימים אלו אנחנו פועלים ומקדמים את נושא הנגישות בליווי עמותת נגישות ישראל, על פי המוגדר בחקיקת הנגישות, הצוות שלנו עובר הדרכות כיצד לספק שירות ללקוחות עם מוגבלות.
בסניפים הותקנו בין היתר מערכות עזר נוספות עבור אנשים עם מוגבלות בשמיעה, עם לולאת השראה וגם עם אוזניה למי שאין מכשיר שמיעה או שאין מצב T במכשיר השמיעה. כדי ליהנות ממערכת העזר יש להעביר את מכשיר השמיעה למצב T או להשתמש באוזניה של מערכת העזר.
המענה הטלפוני שלנו הונגש באופן הבא: ההקלטות הנן ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה פשוטה. במידה ויש לכם שאלות או הצעות לשיפור נשמח לשמוע ולסייע.
מספר הטלפון שלנו הוא 077-3334555.
רכזת הנגישות שלנו היא סיגל שרעבי.
ניתן ליצור איתנו ועם הסניפים השונים קשר, גם באמצעות:
- מייל: [email protected]
- עמוד צור קשר באתר, הנה הקישור
- פקס: 077-3334599
למידע על הנגישות בסניפי למטייל השונים »