תמונה מייצגת עבור הפוסט: אמסטרדם - חלק שני
07/04/20161168 4
החלק השני יותר עוסק בקניות אבל גם מקומות שווים. 2.4 - היום הרביעי: היום הרביעי הוקדש לסיבוב שווקים וחווית הייניקן. ישנם כ-4 שווקים באזור אמסטרדם, כאשר הגדול מבינהם הוא Dappermarkt. התחלנו ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: אמסטרדם - חלק ראשון
06/04/20161455 8
אז לפני שנתחיל הכל אני רוצה לספר ולהגיד שזאת הייתה הפעם הראשונה שלי שנסעתי לאמסטרדם. נסענו אני ואחותי הגדולה לטיול שעיקרו היה סביב ההופעה של להקת A-HA (כי היא מעריצה מושבעת שלהם ואני מעריצה ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: הטיול לקנדה - החלק הרביעי
27/09/2015830
זהו, חווית הרוקיס שלנו הסתיימה, עוברים לשלב הבא – העיר ויקטוריה אשר נמצא באיי ונקובר. מאוד התבאסנו לעזוב את הרוקיס כי ממש התאהבנו במקום אבל עכשיו עמדנו בפני נסיעה של כ-4 שעות עד לכניסה של הפ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: הטיול לקנדה - חלק חמישי
27/09/20151817
לאחר 4 ימים מהנים בויקטוריה, הגיע זמנה של ונקובר. את היום השישה עשר התחלנו בנסיעה לכיוון נמל Swartz ועלייה למעבורת לכיוון ונקובר. אותו השייט כמו פעם קודמת של שעה וחצי – עולים עם האוטו למעבור...
תמונה מייצגת עבור הפוסט:  הטיול לקנדה - חלק שישי ואחרון
27/09/2015929
זהו, הגענו לחלק השישי והאחרון של הטיול המדהים שלנו בקנדה. התחלנו בקלגרי ומשם המשכנו להרי הרוקיס,ויקטוריה וכמובן ונקובר. בחלק זה אני אספר לכם על טורונטו, עיר מדהימה שמאוד מזכירה את ניו יורק (...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: הטיול לקנדה - חלק שני
24/09/2015931
בחלק זה אני אתמקד ביום אחד בלבד שהיה מלא חוויות. את היום השביעי התחלנו ביציאה מוקדם מהמלון. Check out , תדלוק ויאללה לדרך. התחלנו את הנסיעה שלנו לכיוון העיירה הבאה – ג'ספר. עיירה קטנה (בהרבה...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: הטיול לקנדה - חלק שלישי
24/09/20151362 1
היום השמיני היה טיול לאגמי נהר מלין (Maligne) ואגמים צדדיים. יצאנו בסביבות השעה 08:30-09:30 אל המיקום הראשון, קניון מלין (Maligne Canyon). לאחר נסיעה של כ-11 ק"מ מג'ספר צפונה הגענו לקניון. ס...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: הטיול לקנדה – חלק ראשון
17/09/20152080 3
לפני כשנתיים (ספטמבר 2013 ליתר דיוק) יצאנו אני ובן זוגי לטיול של חודש בקנדה שמוקד העניין שלנו היה צילום נופים וכמה שיותר. כל הטיול היה סביב הצילום. בכל יום הקדשנו את רובו לטיול בטבע באיזורים...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: ניו זילנד - כרייסטצרץ, ארתורס פאס ובאנקס פנינסולה
28/05/20151370 1
היום העשרים ושמונה 28.12: את היום שלנו התחלנו בנסיעה של כ-20 דקות ממרכז העיר לכיוון המרכז האנטרקטי International Antaractic Center. זהו בעצם מרכז חוויתי שמראה בעצם איך היינו חיים אם היינו גר...
תמונה מייצגת עבור הפוסט:  ניו זילנד - כלבי ים,אגמים,קניונים וחזרה הבייתה
28/05/20151615 2
היום השלושים ואחת 31.12: את אחד הימים היותר שווים התחלנו מוקדם עם נסיעה של כשעתיים לכיוון העיירה Kaikoura. מה כל כך מיוחד בעיירה הזאת? שום דבר, חוץ מזה שכ-20 דקות נסיעה צפונה ממנה ישנו חוף ש...