תמונה מייצגת עבור הפוסט: שבועיים במזרח ארהב וקנדה עם תינוק
27/06/20171228 2
חזרנו לפני כמה ימים מטיול של שבועיים במזרח ארה”ב וקנדה עם התינוק שלנו בן השלוש עשרה חודשים. נחתנו בשדה התעופה ניוארק בניו ג'רסי ביום שבת ה-10 ליוני. אחרי שעה של המתנה בביקורת הגבולות, עברנו,...
תגיות: עגלה, תינוק
תמונה מייצגת עבור הפוסט: 9 ימים באירלנד
04/12/20161142 2
טסנו לאירלנד מסוף מאי ועד תחילת יוני. זה המסלול שעשינו. יום 1: תפסנו טיסה מלונדון לאירלנד ונחתנו בשדה התעופה של דבלין. תפסנו אוטובוס עירוני רגיל לדבלין, זה היה מאד זול והנסיעה הייתה קצרה. ני...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: סוף שבוע בברצלונה עם תינוק
03/12/20161098 1
בסוף נובמבר 2016 טסנו לברצלונה לסוף שבוע ארוך עם תינוק בן חצי שנה. היו קצת חששות מהטיול הראשון שלנו לחו”ל עם התינוק, אבל לא היה כל כך נורא בסופו של דבר. אנחנו גרים בלונדון, כך שטסנו מכאן ולא...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: טיול של שישה שבועות במרכז ומערב אירופה
15/04/20132593 4
שנים אחרי שרצינו לעשות טיול באירופה החלטנו סוף סוף לעשות אותו. אחרי הרבה מחשבה על המסלול החלטנו לעשות טיול מעגלי של שישה שבועות בין ה-4 ליוני ל-16 ליולי שמתחיל ומסתיים בברלין. בדרך עוברים בש...