לפני 3 שנים 160 אוסטריה לא בקיץ נסענו לשבוע לטירול. התחלנו במינכן והגענו לאינסברוק. העיר מקסימה אבל כבחוץ 30 מעלות ואין מקום ממוזג לישועה זה לא פשוט למי שמורגל למיזוג 24/7. למזלנו יש...