נסענו לשבוע לטירול. התחלנו במינכן והגענו לאינסברוק. העיר מקסימה אבל כבחוץ 30 מעלות ואין מקום ממוזג לישועה זה לא פשוט למי שמורגל למיזוג 24/7. למזלנו יש בתי מלון עם מיזוג בעיר את זה לא ניתן לאומר לגבי שאר אוסטריה.
הייתי באותו אזור באפריל והיה מושלג ונהדר, הפעם היה מאכזב. אומנם הנופים הירוקים מקסימים, אבל בכל מקום שעלינו עם רכבל ראינו את נזקי ההתחממות הגלובלית. אין שלג בפסגות ההרים. פשוט מדכא. אז מי שמתכנן נסיעה אל תעלו למעלה. פשוט תעשו רפטינג או סאפ באגמים ובמיים. תבררו טוב טוב האם יש מינימום מאוורר בגודל נורמלי. אנחנו היינו במלון 4 כוכבים בזל אם סי והיה סיוט. אין רשתות אז כל הזהובים נכנסים. גם ב5 כוכבים אין מזגן. אומנם הטמפרטורה יורדת בערב אבל במהלך היום קשה. אז טיפ תכננו נסיעה לאביב ואם אתם בקיץ אז תצאו מקום עם מיזוג או תבקשו שישלחו תמונה של המאוורר. שיהיה מספק, מקסימום תעצרו בדרך ותקנו מאוורר נורמלי בלי זה קשה.