תמונה מייצגת עבור הפוסט: טיפים לתכנון הטיול ולקרוואן...מנסיון😉
25/02/2018455
טיפים לתכנון הטיול ולקרוואן...מנסיון😉 תכנון הטיול: כדאי להתחיל לתכנן את הטיול הרבה זמן מראש. אנחנו התחלנו בתכנונים כשמונה חודשים מראש. זה מאד חשוב לצורך הזמנת הטיסות, מקומות הלינה, וכרטיסי כ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: יום אחרון בניו יורק -סיום נפלא לטיול מופלא
27/07/2017692 5
ניו יורק, יום ד, 26/7 זהו, היום זה היום האחרון שלנו בכרך הגדול, בעיר ללא הפסקה. התחלנו את היום על נושאת המטוסים אינטרפיד. Intrepid זוהי ספינה עצומה בגודלה, שמסיפונה יכולים להמריא כלי טיס שונ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: וושינגטון- אומנם לא פגשנו את טראמפ אבל היה מעניין!
21/07/2017390 2
ימים ג׳-ה׳, 19-21/7 *השלמה לימים הקודמים תגיע בהמשך* הגענו לוושינגטון ביום שלישי בשעות אחר הצהריים המאוחרות. החנינו את סר וויליאם שלנו בחניון מיוחד לכלי רכב גדולים בתחנת יוניון, התחנה המרכז...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: מעבורת וראפטינג ביום אחד
16/07/2017341 1
יום רביעי 12/7 היום לקחנו את היום יותר באיזי יצאנו יחסית מאוחר מהחניון אחרי שסיימנו לכבס (3 מכונות!!). בנתיים לא היתה לנו בעיית לוז עם כביסות. כמובן שזה תלוי באיזה חניונים בוחרים. אנחנו ברוב...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: בדרך לניאגרה עוברים באלף האיים🌴
16/07/2017586 1
יום חמישי 13/7 היום היתה השכמה מוקדמת...בשבילנו😉 7:00 בבוקר, מי ישמע… הדרך ארוכה לפנינו מטאפר לייק לניאגרה. החלטנו לעבור גם באלף האיים. למעשה מדובר ביותר מ 1000 איים, מעל 1800, אבל כמו שהמדר...