נטורל טרק ספארי ”המלצה חמה על חברת טיולים NATURAL TRACK SAFARI“
לאור המלצות שנכתבו כאן, פניתי לחברה ולא התאכזבתי בכלל מכל הפרמטרים.
סבלנות, היענות, אדיבות והנהג/ מדריך שהוצמד אלינו לכל הטיול (שמו פטריק, אבל קראתי כאן על עוד נהגים אחרים מומלצים) , שהיה חביב, נענה לבקשותינו בחיוב, ובעצמו מתלהב מהספארי ומשקיע בחיפוש בע”ח!
במשרד תקשרתי והתכתבתי לא מעט עם אליזבת.
המון שאלות ששאלתי ושינויים שביצעתי גם בטיול עצמו נענו בסבלנות ובחיוב.
חלק מהתשלום מתבצע מהארץ (עמלה לא נמוכה בכלל, אבל תכלס אין ברירה. לא משתמשים בכרטיסי אשראי) , והיתרה משולמת ביום הנחיתה. כלומר, כל הכסף משולם מראש, אבל אין דאגה כלל!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל