יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל
”פואבלו אספניול - מאכזב“
פואבלו אספניול: רובם המוחלט של הטיפים באתר ממליצים ללכת למקום הזה. ובכן, אנחנו שילמנו את הכניסה הלא זולה של המקום הזה (7 יורו אם זכרוני אינו מטעני), נכנסנו וגילינו שמה שיש לעשות שם זה להסתכל קצת על הבתים המעניינים, ולהמשיך להוציא כסף- על החנויות ועל בתי הקפה. הבנו מהספר על ברצלונה שלנו שנוכל לצפות בעבודתם של האמנים שם, אבל כשסופסוף אחרי חיפושים מרובים מצאנו אישה שנראתה כאילו היא צובעת מסיכות, היא בהתה בנו בחשדנות כשעמדנו שם וניסינו להבין מה היא עושה. בקיצור, אנחנו חושבים שאין שום סיבה להיכנס למקום הממוסחר והמיותר הזה. מבנים יפים יש בחינם ברחובות.