רפי, בטומי גאורגיה ”מדריך אסון“
טיילתי עם רפי זאזא לצערי אדם אטום וחוסר אכפתי לא מתחשב בצרכים של אנשים ותוך כדי הטיול איתו קבלתי המון הטפות מוסר ומשפטים מעליבים כמו ראש בקיר ילד בן 6 ועוד המון דברים. טיילתי איתו חצי שנה לפני והוא היה מאוד סבבה אלי אבל הפעם לא יודע מה קרה לו הוא ממש השפיל אותי מול אנשים. בנוסף לכל הוא מאוד מאוד מאוד יקר 200 דולר יום טיול ברכב פשוט לא ג''יפ. המלצה חמה לא להתקרב למדריך הזה. היו עוד המון דברים לא נעימים. בקיצור להתרחק כמו מאש.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל