איסט אפריקה ספארי אקספדישנז - ג'יימס קמאו ”לא ממליץ בכלל“
במקום לנד רובר שהובטח לנו קיבלנו רכב מיניוון ישן שהדלתות לא נפתחו והנהג היה חייב לפתוח דלת בשביל שנצא החוצה.
בחצי הראשון של הטיול במסאי, מרא ג'יימס היה המדריך שלנו, והספארי היה יחסית בסדר, אחרי זה הרדשנו שהוא ממציא תירוץ ושלח לנו נהג אחר - פרדי, שלא היה מוצלח בכלל ולא הרגשנו שהוא יודע להדריך. הוא טס במהירות שיא, לא עצר כשביקשנו לראות חיות, לא מתעניין בחיות ולא מכיר אותם. כל הזמן רבנו איתו על מהירות נסיעה ואיפה לעצור ומתי.
בנוסף לחברים שלנו ג'יימס לא שילם למלון שהיה אמור לשלם והם שילמו פעמיים ועד היום מחכים שהכסף יוחזר.
אם אתם מחפשים מישהו רציני תחפשו חברה רצינית עם הרבה ביקורות עדכניות שיש להם לפחות ביטוח Kato.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל