איסט אפריקה ספארי אקספדישנז - ג'יימס קמאו ”ג''ימס קמאו נדוגו - לא מומלץ!“
מדובר באיש המצוי בקשיים כלכליים שהחליט לנצל את קשריו בישראל (נשוי לישראלית) על מנת לעקוץ ישראלים תמימים. הוא מציע מסלול טיול במחיר ללא תחרות כשבפועל הוא משנה ללא הרף את המסלול, מחליף בתי מלון (לודג''ים) ללא תאום ובאופן פתאומי באמצע הטיול, נגמר לו הכסף לשלם לבעלי השירותים ולבתי המלון. הוא מסכן ישראלים בכך שמשאיר אותנו “תקועים” עם חובות שלו במהלך הטיול. להתרחק מכל משמר. ההמלצה אינה “מאכזב”, אלא “שימרו לנפשותיכם”!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל