הפארק הלאומי הר קניה ”פטריק והר קניה - ממליצה בחום!“
בעלי ואני יצאנו לטיפוס הר קניה עם פטריק (המדריך) והצוות שלו ביולי 2021. היה פשוט מדהים! בחור מאוד מקצועי שמתאים את הקצב שלו לקצב של הלקוחות. הוא גם הזכיר לנו להאט אם מהרנו. פטריק ענה על כל שאלות הטבע שלנו ולימד אותנו מילים בסווהילי. הוא גם נתן לבעלי ולי זמן איכות לבד בזמן שירדנו מההר. האוכל שהכין הצווט שלון היה מדהים ולינה נחמדה בבקעות על ההר ומלונית בעיר ליד ההר. העבירו את כל הדברים שלנו בלי בעיות וגם שמרו על חלק מהדברים שלנו במקום בנאירובי בשביל להוריד את המשקל מהצוות. קיבלנו את כל הדברים שלנו חזרה ביום האחרון של הטיול כמו שנתנו לו. ממליצה בחום על פטריק לכל מי שרוצה לכבוש את הר קניה. הנה פטרים שלו (מספר וואטסאפ שלו) :
254722530498+
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל