תמונה מייצגת עבור הפוסט: דרום איטליה: פוליה, בזיליקאטה, קלבריה וקמפניה ב-14 יום  למטייל העצמאי עם רכב
16/08/20194699 16
הטיול שיתואר להלן נעשה בתאריכים 01-15.05.19 מנאפולי דרך פרטיצי Peschici ,וייסטה, מונטה סנט אנגילו, בארי, כפר הטרולים אלברובלו, אוסטוני, לצ'ה, Santa maria di leuca, גליפולי, מאטרה, הכפרים Cas...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: סרדיניה בשמונה ימים למטייל העצמאי ברכב
05/12/2018521 3
עצה ראשונה, אל תיסעו בתאריכים שנסענו- אמצע אוגוסט.למה אנחנו נסענו ?כי ראינו טיסה זולה של הרגע האחרון ובמחיר זול. עצה שנייה. אם כבר אתם נוסעים בחודש זה דאגו מראש לרכב שכור ומקומות לינה או תיק...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: הוואי  ב-26 יום  למטייל העצמאי  חלק א מבוא קצר של אינפורמציה כללית והאי מאווי maui
29/07/2018680 7
26 יום היינו בהוואי, 4 איים כל אחד שונה מחברו, 4 השכרות רכב , 3 טיסות פנימיות לרבות אחת במטוס זעיר בן 10 מקומות והמון חוויות. אינפורמציה כללית. מי שמתכנן טיול בהוואי , היצע המלונות בהוואי נמ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: סין ב-70 יום למטייל העצמאי חלק טו: שיאן ובייגין
07/02/2018723 3
20.06.17 הגענו לשיאן לאחר חצות למלון הנפלא שהזמנו. ראו טיפ. בבוקר לקחנו אוטובוס לתחנת האוטובוס המרכזית וממנה לקחנו אוטובוס מספר 306 לאתר של חיילי הטרקוטה. האתר מורכב משלושה מבנים גדולים שבאח...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: סין ב-70 יום למטייל העצמאי חלק יג: טיבט
05/01/2018697 1
כל זר שרוצה להגיע לטיבט חייב לקבל אישור – פרמיט שבלעדיו הוא לא יכול לטוס לטיבט, להיכנס לטיבט ואף להסתובב בטיבט כי יש להציג אישור זה גם במחסומים הקיימים בכבישים. כנראה שגם אין אפשרות לקבל את ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: סין ב-70 יום למטייל העצמאי, חלק יד: שמורת טבע זאנגגיאגיה Zhangjiajie National Forest Park, הר טיאנמן, גשר הזכוכית ואגם suoxi
05/01/20181156 5
הגענו בשעות אחר הצהריים ולאחר מיקוח מסורתי לקחנו מונית למלון. הטיפ הכי גדול שאני יכול לתת לכם לגבי המלון ובעיקר לגבי המיקום שלו הינו שאל תיקחו מלונות באזור זה של הפארק, דהיינו בצידו המערבי ש...