תמונה מייצגת עבור הפוסט: טיול משפחתי מדהים לטנזניה וזנזיבר  אוגוסט 20-19
28/08/2019139 4
ב17.8 יצאנו לטיול פרטי בטנזניה דרך חברת עולם אחר . יוצאים בטיסה ישירה לטנזניה , עם הנחיתה בנמל קלימנג׳רו מתקבלים עם אננס וריקודים של שבט המסאי. פוגשים את ג׳רי הנהג והמדריך הכי מדהים שיש. וי...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: טעימות מיפן- טיול זוגי 2018
26/04/20181271 4
טיול זוגי שבועיים לטעום את יפן. עברנו מסלול של טוקיו-האקונה-טאקאימה- שירקוגו-קאנאזווה-קיוטו-הירושימה וחזרה לטוקיו. ולמרות המרחקים, הנסיעות הקמדהימות בשינקסן והיעילות היפנית – עשו את הטיול חו...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: טיול לאיסלנד בנהיגה עצמית, תכנוון ותפעול נהדר בעזרת another Iceland
20/10/2017737 1
הגענו לאיסלנד בבוקר, משפחה בת 5 נפשות: זוג +שלושה ילדים בגילאי 12,16,18. תכננו את הטיול בעזרת גיא מ another iceland שזרם עם כל הבקשות שלנו ויצר ביחד איתנו טיול מדהים, מקיף איסלנד. ולמרות החש...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: הדולומיטים AV1  - Alta via della dolomiti
01/05/2017725 3
נסיעה משפחתית לכבוד בר המצווה של הבן לצפון איטליה. אחרי הנחיתה, שכרנו רכב והתחלנו להצפין לכוון ריבה דל גרדה, העברנו את היום במפלי וורונה ומשם המשכנו לנקודת התחלת הטרק – אגם ברייס המהמם. שכרנ...